Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Professional digital fremkaldelse?
Fra : Mic Holm

Dato : 28-01-04 22:17

Jeg skal tage billeder til et bryllup, og leder efter en fremkalde-service
som gør et virkelig godt og professionelt job. De tidligere indlæg handler
mest om at det skal være billigt - men jeg vil bare have det godt.

Hvor skal man gå hen?

Venligst

Michael

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 28-01-04 22:24

www.billedbutikken.dk i Odense har endnu ikke skuffet mig, hverken med
analog eller digital...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Ole Palmhøj

Dato : 28-01-04 22:39

"Mic Holm" <-Mic-@-Holm-.org uden - erne> skrev i en meddelelse
> [...]
> som gør et virkelig godt og professionelt job. De tidligere indlæg handler
> mest om at det skal være billigt - men jeg vil bare have det godt.

Inter-Photo i Silkeborg er jeg meget glad for. www.inter-photo.dk

Mvh
ole

Fra : Martin Gleit

Dato : 28-01-04 22:46

pixum leverer i al fald bedre kvalitet end de par danske steder jeg har
prøvet

Fra : Kenneth K.

Dato : 30-01-04 01:10

"Martin Gleit" <martingl@stofanet*REMOVETHIS*.dk> skrev i en meddelelse
> pixum leverer i al fald bedre kvalitet end de par danske steder jeg har
> prøvet
>

> "Mic Holm" <-Mic-@-Holm-.org uden - erne> wrote in message

Jeg bruger også Pixum, kvaliteten kan ikke være bedre. Det smarte ved Pixum
er at du til en vis grad selv kan bestemme størrelsen og du kan slippe for
at beskære dine 4:3 billeder. Du betaler for en fast størrelse i højden og
kan variere bredden, helt ud til 1:1,77. Dvs. prisen er den samme om dit
billede er 10x13,3 eller hvis du vælger at beskære det i 1:1,77 så det
bliver 10x17cm. Beskæringen kræver selvfølgelig at du har pixels nok til at
smide væk af, hvis du vil have den højeste opløsning.

Kenneth

Fra : Martin Gleit

Dato : 30-01-04 10:41

> [...]
at
> smide væk af, hvis du vil have den højeste opløsning.

Ja, det er en af fordelene ved pixum....ingen andre steder fungerer sådan så
vidt jeg ved...betyder også i praksis at du kan printe panorama billeder..

Fra : kg

Dato : 29-01-04 05:53

Hej Michael ....

Jeg taler her kun Digital Billeder og kunne
ikke finde på at bruge andet ind :

http://printservice.photocare.dk/ ude på nettet

Mine billeder er aldrig standart størrelser men
det retter man sig efter og laver et kanon godt´
arbejde ikke det billigste men kvalitet der vil
noget ...

Med venlig hilsen
Keld Gydum
--
Bangsbo Design - Danmark
Foto - Kunst - Mad - Farver & Musik er subjektive oplevelser.

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 29-01-04 09:06

> [...]
> som gør et virkelig godt og professionelt job. De tidligere indlæg handler
> mest om at det skal være billigt - men jeg vil bare have det godt.

Dit indlæg styrker min tro på at der findes folk der ude der er interseret i
at deres billeder ser godt ud, frem for at de har sparet et par kroner.

> Hvor skal man gå hen?

Nu skriver du ikke noget om hvor i verden du befinder dig, men skulle det
være i nærheden af Århus, vil jeg anbefale lorentsen fotografi ved den gamle
by www.lorentsen.dk du kan aflevere et medie direkte eller sende.
Intet opstarts gebyr og priser for 10x15 helt ned til 1.95 pr stk for den
gode kvalitet.
Den super gode kvalitet ( den samme som de selv bruger ) kan man få et
tilbud på alt efter hvor mange billeder man skal have fremkaldt og hvilken
str man skal bruge.
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Jesper

Dato : 30-01-04 09:57

> [...]
> som gør et virkelig godt og professionelt job. De tidligere indlæg handler
> mest om at det skal være billigt - men jeg vil bare have det godt.

Og hvem har forskellige papirtyper at vælge mellem? altså blankt, mat osv.

jesper

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 01-02-04 23:21

"Jesper" <Glem_det_sp@m.dk> skrev i en meddelelse news:401a1c5a$0$175

> Og hvem har forskellige papirtyper at vælge mellem? altså blankt, mat osv.

Hej jesper.
Det har de fleste proffe steder, bare spørg.