Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
10D firmware 2.01
Fra : enrico

Dato : 28-01-04 16:51

Der er kommet firmware update til Canon 10 D
(jeg ved ikke, om det allerede har været annonceret i gruppen)

Læs mere på:

http://www.canon.co.jp/Imaging/EOS10D/10D_firmware-e.html

-enrico

Fra : Deaster

Dato : 28-01-04 17:02

"enrico" <enricoool@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Der er kommet firmware update til Canon 10 D
> (jeg ved ikke, om det allerede har været annonceret i gruppen)

Det har den vist, men tak alligevel

--
<Efter en "diskussion om debatteknik i dk.m.p:
Michael Findrilakis: "Du skal vist ikke komme

Fra : Pierre

Dato : 28-01-04 21:03

Ja det er en tynd kop te fra canon hvor er opdaten med frit valg af flerer
focus punkter på en gang

Mvh.Pierre