Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Photos4u.dk opdateret med nye billeder
Fra : PrimO

Dato : 26-01-04 22:32

Hej fotovenner

Har været på en ferie i Thailand og det blev alligevel til en del
fotografering.

Da jeg stadig elsker mit analoge Contax udstyr, min 18, 28 og 80-200 blev
det ikke digitalt denne gang, men derimod 27 ruller Fujichrome.

Du kan se resultatet på min hjemmeside ved at klikke på
http://www.photos4u.dk/p4u/nye.htm og hold dig endelig ikke tilbage med
kritik eller kommentarer.

Ole Bo Jensen
www.photos4u.dk

Fra : max

Dato : 26-01-04 23:20

"PrimO"
> [...]
> det ikke digitalt denne gang, men derimod 27 ruller Fujichrome.
>
> Du kan se resultatet på min hjemmeside ved at klikke på

Det er en virklig flot samling rejsebilleder du har fået
lavet, alle billederne er ud over det almindelige og
mange er spektakulære. Du arbejder dejligt med
billedvinkler og farver, konsekvent og flot. Jeg savner
kun lidt mere menneske billeder ala g4812. -max-

Fra : lars bo

Dato : 27-01-04 00:33

Hej PrimO

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg savner kun lidt mere menneske billeder ala g4812. -max-

I modsætning til Max, synes jeg at det bedste menneske billede er g4816, men
iøvrigt en flot samling.

--
hilsen
lars bo

Fra : max

Dato : 27-01-04 00:49

"lars bo"
> [...]
>
> "max"
> >

> I modsætning til Max, synes jeg at det bedste menneske billede er g4816, men

Hva mener du Lars Bo i modsætning til hvad ????
Og hvorfor føler du det nødvendigt at redigere
i de 5 små linier jeg har skrevet, pisse irreterende!!-max-

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 27-01-04 01:14

max wrote:

> Og hvorfor føler du det nødvendigt at redigere
> i de 5 små linier jeg har skrevet, pisse irreterende!!-max-

Det betragtes faktisk som god netetikette, at man klipper hårdt
i det man citerer, der er jo ingen grund til, at man gengiver
hele det indlæg som man besvarer, og hvis folk vil læse det fulde
udsagn, så kan de jo gøre det i det originale indlæg...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : max

Dato : 27-01-04 01:22

"Niels Ebbesen"

> Det betragtes faktisk som det originale indlæg...

Nårh Ja nu kan jeg se hvad du mener, hehe - der må sku da
være lidt fingerspttzgefuhl, ellers blir det da helt surrealistisk.
-max-

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 27-01-04 10:36

max wrote:

> ....cut....ellers blir det da helt surrealistisk.

Nej du har vist ikke forstået det, Lars Bo citerer dit sidste
afsnit 100% ordret, dit surrealistiske citat er derimod noget
citiatfusk...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : max

Dato : 27-01-04 10:39

"Niels Ebbesen"

> Nej du har vist ikke forstået det, Lars Bo citerer dit sidste
> afsnit 100% ordret, dit surrealistiske citat er derimod noget
> citiatfusk...!

Hehe - Du har ret Niels, men jeg vil altså ikke citeres
for at have indrømmet det.. Hva syns du forøvrigt om
Ole's billeder.. -max-

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 27-01-04 10:58

max wrote:

> Hva syns du forøvrigt om Ole's billeder.. -max-

Ole's site funker ikke i Netscape, så jeg skal ha' startet en
maskine hvor jeg har IE på for at se dem, men det plejer da at
være gode billeder...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : lars bo

Dato : 27-01-04 16:49

Hej Max

> "lars bo"

> Hva mener du Lars Bo i modsætning til hvad ????
> Og hvorfor føler du det nødvendigt at redigere
> i de 5 små linier jeg har skrevet, pisse irreterende!!-max-

Jeg mente såmænd blot at jeg fandt dette som et ganske godt
menneskebillede, og at der faktisk var flere end det ene du reffererede til.
--
hilsen
lars bo

Fra : Ole

Dato : 27-01-04 09:32

Tak for de pæne ord.

Jeg glemte lige at nævne at mine Thailandsbilleder findes i gallerierne 48 -
57 og at der er 160 ialt.

Mvh

Ole