Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto patron, eller bare alm. farve patron?
Fra : Klaus G.

Dato : 26-01-04 18:07

Hej.

Jeg har mig en HP Deskjet 5850 printer, og har lige testprintet et billed,
på det medfølgene fotopapir. Jeg printede kun med den medfølgene
farvepatron, og i max DPI. Da jeg så resultatet blev jeg meget overrasket,
det så rigtigt godt ud. Og så er det jeg tænker, hvor meget giver det at
købe en rigtig foto patron?

De forskellige patroner har numrene:
Sort: 56
Farve: 57
Foto: 58

Man udskifter så Sort(56) med Foto(58).

Så det korte af det lange er, skal jeg købe en Foto Patron(180-200kr)?

PS.
Vil lige se om jeg senere kan få smidt billedet i dk.binaer Har dog ikke
lige et prog til det. Kan i anbefale et?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Anders F

Dato : 26-01-04 20:10

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message
[...]
> PS.
> Vil lige se om jeg senere kan få smidt billedet i dk.binaer Har dog ikke
> lige et prog til det. Kan i anbefale et?

Øh! Jeg vil til enhver tid anbefale at lægge det på www og smide et link!

/Anders (der ikke kan/gider finde rundt i binærgrupperne)

Fra : Pico

Dato : 26-01-04 23:49

Klaus G. wrote:
> [...]
>
> Man udskifter så Sort(56) med Foto(58).
>
> Så det korte af det lange er, skal jeg købe en Foto Patron(180-200kr)?

Jeg har "kun" en gammel 690c til sådan noget, men skal der laves foto
er det abselut et must med en fotopatron og fotopapir. På fotopapir og
med den almindelige farvepatron bliver billederne da hæderlige, men
fotopatronen giver det sidste, så prøv at ofre de penge.
Pico

Fra : Simon Nielsen

Dato : 27-01-04 00:15

> PS.
> Vil lige se om jeg senere kan få smidt billedet i dk.binaer Har dog ikke
> lige et prog til det. Kan i anbefale et?

Du får altid bedre resultat med en fotopatron i stedet for de almindelige
patroner, så ja det skal du tage at købe.

Mvh
Simon

Fra : Simon Nielsen

Dato : 27-01-04 11:10

> PS.
> Vil lige se om jeg senere kan få smidt billedet i dk.binaer Har dog ikke
> lige et prog til det. Kan i anbefale et?

Mozilla. Det virker meget godt. Men i stedet for at smide i binaer
grupperene så få hellere billedet uploadet på en hjemmeside og så send et
link. Det er meget lettere for folk end at skulle ind og finde det i binaer
grupperene. Bare et forslag.

Mvh
Simon