Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor findes? - billeder med 2 kvindelige m~
Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 26-01-04 13:48

Jeg søger en modelhjemmeside med mange billeder hvor der er 2 kvindelige
modeller på billedet på 1 gang.
Eksempler på hvordan man kan lave lidt samspil mellem dem.
Ikke porno looket - men bare standard påklædt.

Fandt selv en side en gang, men kan ikke huske den mere. Kan nogle hjælpe?

Jan

Fra : rosenauer.dk

Dato : 26-01-04 15:16

> Jeg søger en modelhjemmeside med mange billeder hvor der er 2 kvindelige

... du kan sikkert finde den slags billeder på www.fotokritik.dk eller
www.imagerating.dk ..

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 26-01-04 15:51

Har set alle billeder på fotokritik tror jeg. Lige på det punkt var der ikke
så meget. Vil gerne finde et site som har en slags speciale i det. Ved der
er mindst 1 for jeg var derinde en gang.
Men jeg leder videre - ellers må man jeg bruge den gode gamle med at prøve
mig frem.

Jan

Fra : 2rb1

Dato : 26-01-04 17:03

>ellers må man jeg bruge den gode gamle med at prøve
mig frem.<

At prøve sig frem er at udvikle sig - og af den vej får man gode billeder.

Mvh. 2rb1

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 26-01-04 18:00

2rb1 wrote:

> At prøve sig frem er at udvikle sig - og af den vej får man
> gode billeder.

Unge fotografer ka' da godt lære af at se og efterligne andre
fotografers måde at komponere og lyslægge et givent motiv, men
det er helt rigtigt, at hvis de vil vidre, så skal de udvikle
deres egne teknikker og stil...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen