Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Genopladelige CR123 (Kamerabatterier)
Fra : Bo Andersen

Dato : 25-01-04 17:13

Har ledt efter genopladelige CR123 batterier samt oplader, samt oplader
hertil.
Nogen der ved om det fåes, og hvor henne ?
Batterierne skal bare have mest muligt kapacitet (mAh)

Venligst Bo.

Fra : /Ole

Dato : 25-01-04 18:10

"Bo Andersen" <qwertydotcom@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hertil.
> Nogen der ved om det fåes, og hvor henne ?
> Batterierne skal bare have mest muligt kapacitet (mAh)

Jeg mener, Bilka, har nogle 2100 mAh og en oplader, der kan lade så meget,
det skal man lige huske at se efter, om den kan.

/Ole

Fra : max

Dato : 25-01-04 18:16

"/Ole"

> [...]
> >

> Jeg mener, Bilka, har nogle 2100 mAh og en oplader, der kan lade så meget,
> det skal man lige huske at se efter, om den kan.

De kan slet ikke købes i DK - de blir ind imellem omtalt i
rec.photo.** uden den store enthusiasme, de er vidst
dyre i indkøb og har lille kapasitet. CR123 lithium kan
købes i bulk til 2-3$. Technikdirekt har Panasonic til 3,5 euro.
Hvad skal du bruge dem til?? -max-

Fra : Bo Andersen

Dato : 25-01-04 20:01

> [...]
> dyre i indkøb og har lille kapasitet. CR123 lithium kan
> købes i bulk til 2-3$. Technikdirekt har Panasonic til 3,5 euro.

De skal bruges i SureFire lygter, man kan godt få en opladelig.
Men det koster...
Levetiden er fra 20-60 min. (og der går stk hver gang)
Ved du et sted man kan købe i bulk ? Nu hvor Dolleren er lav
Thosiba batterier kan fåes til 24,75 pr.stk

-Bo-

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 25-01-04 21:43

On 2004-01-25, Bo Andersen <qwertydotcom@hotmail.com> wrote:
> [...]
> Ved du et sted man kan købe i bulk ? Nu hvor Dolleren er lav
> Thosiba batterier kan fåes til 24,75 pr.stk

2 minutters søgning på nettet:

http://www.bwise.dk/shop/

Panasonic 28,75 og Ansmann CR123A til 14,75.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 25-01-04 21:48

On 2004-01-25, Bo Andersen <qwertydotcom@hotmail.com> wrote:
> [...]
> Ved du et sted man kan købe i bulk ? Nu hvor Dolleren er lav
> Thosiba batterier kan fåes til 24,75 pr.stk

Checkede tyske eBay.

Ansmann: 2 Euro.
Eller er prisen normalt mellem 2 og 3 Euro, også ved køb af flere.
Camelion kost 8 Euro for 5.

Fra : Bo Andersen

Dato : 25-01-04 22:39

> De skal bruges i SureFire lygter, man kan godt få en opladelig.
> Men det koster...
> Levetiden er fra 20-60 min. (og der går stk hver gang)

Ja, der er så 3 stk, der går hver gang.

> Ved du et sted man kan købe i bulk ? Nu hvor Dolleren er lav
> Thosiba batterier kan fåes til 24,75 pr.stk
>
> -Bo-

Povl H. Andersen:
Det var billigt, det du fandt.
Kendte kun til elkuglen.dk og batterier.dk
Som er noget dyrere.

-Bo-

Fra : max

Dato : 26-01-04 03:02

> [...]
> Ved du et sted man kan købe i bulk ? Nu hvor Dolleren er lav
> Thosiba batterier kan fåes til 24,75 pr.stk

Kig der..-max-