Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
UV-filter
Fra : Thomas Sinkbæk

Dato : 25-01-04 14:34

Hej!

Jeg er på jagt efter et UV-filter til min Sigma 70-200mm (77 mm).

Hvor på Nettet kan jeg købe et sådant? - må gerne være Sigma EX, da telen
også er af EX-glas.

Thomas Sinkbæk
www.sinkbaek.com

Fra : HCS [4000]

Dato : 25-01-04 15:08

Prøv hos www.photografica.dk. de har i hver fald B+W på lager.

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

Fra : Thomas Sinkbæk

Dato : 25-01-04 16:21

"HCS [4000]" <hcstune-no-spam@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv hos www.photografica.dk. de har i hver fald B+W på lager.

Var egentlig ude efter en Sigma EX, da det vist er højere kvalitet end B+W??

Desuden - kan jeg ikke finde nogle butikker i fx Tyskland der fører den
slags filter - nogen der kan hjælpe?

Thomas Sinkbæk
www.sinkbaek.com

Fra : max

Dato : 25-01-04 16:50

"Thomas Sinkbæk"

> [...]
>
> Desuden - kan jeg ikke finde nogle butikker i fx Tyskland der fører den

Køb du bare et b+w eller et Hoya hvis du ikke kan finde
et sigma.. Hvis du bruger hovedet lidt vil det måske gå op
for dig hvorfor du ikke finder sigma filtre alle steder.
Ellers kontakt www.fovitech.dk der er sigmas mand i dk.
og flinke folk.. -max-

Fra : Thomas Sinkbæk

Dato : 25-01-04 23:41

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Køb du bare et b+w eller et Hoya hvis du ikke kan finde
> et sigma.. Hvis du bruger hovedet lidt vil det måske gå op
> for dig hvorfor du ikke finder sigma filtre alle steder.

Tjae... prisen?

/Thomas

Fra : max

Dato : 26-01-04 00:54

http://www.photo.net/bboard/q-and-a-fetch-msg?msg_id=000waf

Fra : Thomas Sinkbæk

Dato : 26-01-04 08:59

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.photo.net/bboard/q-and-a-fetch-msg?msg_id=000waf

Javel ja
Men til min 24-70mm Sigma har jeg nu et EX-filter. Men så er spørgsmålet jo
bare om det er så meget bedre..?

/Thomas