Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Konica 420Z
Fra : Mogens Christensen

Dato : 24-01-04 15:04

Hej
Jeg overvejer at købe et digitalt kamera og har egentlig besluttet mig for
et Konica 420Z. Nu er jeg så kommet i tvivl om det kan optage videosekvenser
med LYD, det er nemlig vigtigt især for fruen det er nemlig hende der skal
betale. Der er sikkert nogle her fra gruppen der kan svare på det.

MVH
Mogens

Fra : JK

Dato : 24-01-04 18:17

On Sat, 24 Jan 2004 15:04:15 +0100, "Mogens Christensen"
<223-416.caliber@tele2adsl.dk> wrote:

> [...]
>med LYD, det er nemlig vigtigt især for fruen det er nemlig hende der skal
>betale. Der er sikkert nogle her fra gruppen der kan svare på det.

Det kan det:

http://www.photographyblog.com/reviews/showproduct.php?product=405

Jeg er i tvivl om movie mode kun er 320x280 i 15 fps eller det kan
køre i VGA mode: 640x400. Sidstnævnte er jo rigeligt til TV.

Der findes også et 500z.

Du må kunne læse i manualen før købet.

mvh

John