Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Eksterne blitz til Canono G3
Fra : Jacob

Dato : 23-01-04 15:17

Hej NG

Hvilken blitz skal jeg vælge til mit G3 kamera. Jeg vil gerne kunne tage
bedre portrætbilleder og har i den forbindelse læst, at jeg så skal kunne
rette blitzen et andet sted hen end lige i rødbeden på dem jeg vil
fotografere, for at undgår de røde øjne

Hvilken skal jeg vælge og hvad koster den ca..

Hilsen Jacob

Fra : HCS [4000]

Dato : 23-01-04 16:20

Prøv at se på Canon´s hjemmeside. De laver 3 forskellige modeller.

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

Fra : HCS [4000]

Dato : 23-01-04 16:26

Du får lige linket her:
http://www.cps.canon-europe.com/products/list_accessories.jsp?cat=10.30.

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

Fra : Simon Nielsen

Dato : 23-01-04 23:37

Til mit Nikon kamera bruger jeg en cullman42 AF/N og man kan få en
tilsvarende der passer til i hvert fald Canon EOS serien men jeg ved ikke om
det passer på G3

Koster ca. 1700,-

Mvh
Simon

Fra : Matilde Bøgh

Dato : 24-01-04 16:51

> [...]
> bedre portrætbilleder og har i den forbindelse læst, at jeg så skal kunne
> rette blitzen et andet sted hen end lige i rødbeden på dem jeg vil

Jeg har godt nok et G5, men det må være samme blitz der kan bruges til de
to.
Jeg har købt en Canon speedlite 420ex, den er super god og kan købes til ca
2000 kr nu.
Og kan desuden bruges på EOS kameraer også, hvis du engang vil købe dig
sådan et.

Fra : Simon Nielsen

Dato : 25-01-04 11:34

"Matilde Bøgh" <matilde.fjerndetteboegh@mail.dk> wrote in message

> [...]
ca
> 2000 kr nu.
> Og kan desuden bruges på EOS kameraer også, hvis du engang vil købe dig

Jamen så burde Cullman blitzen jo også kunne bruges. Jeg ved at Cullman
laver kvalitet til lave priser og der er også derfor at jeg købte sådan en.
Den kan i hvert fald købes hos enhver fotohandler med respekt for sig
selv

Mvh
Simon