Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
FotoKritik overload...
Fra : Michael Schrøder

Dato : 23-01-04 07:53

Jeg lagde nogle nye billeder på fotokritik.dk, men inden jeg nåede retur til
forsiden var de ikke længere blandt de 5 nyeste...

Det er selvfølgelig positivt at der er så mange brugere, men det gør det
lidt svært at få kritik på sine billeder når sansynligheden for at de ses
bliver så lille

Jeg ved godt at man kan se de 100 nyeste, men er det den vej I bruger når I
kigger billeder på fotokritik.dk ?

mvh Michael Schrøder

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 23-01-04 08:48

> Jeg ved godt at man kan se de 100 nyeste, men er det den vej I bruger når
> kigger billeder på fotokritik.dk ?
>
> mvh Michael Schrøder

For mit eget vedkommende, er det lige netop de 100 nyeste , jeg slår op på
først.
Dernæst bladrer jeg i adskillige sider med 100 tilfældige.
Forsiden er selvfølgelig den man ser når man logger ind, men alle ved jo, at
den repræsenterer en meget kort tidslinie, så op med humøret. Dine billeder
skal nok blive set, og evt. kommenteret.

Mvh Niels Hejnfelt

Fra : Matilde Bøgh

Dato : 23-01-04 12:37

"Michael Schrøder" <news4mis1@schroeder.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ved godt at man kan se de 100 nyeste, men er det den vej I bruger når
> kigger billeder på fotokritik.dk ?
>
> mvh Michael Schrøder

Jeg kigger blandt de 100 nyeste, og ofte også under kategorier, jeg har jo
mine favorit kategorier, og dem jeg ikke er nær så glad for.

Hvis jeg uploader, ligger jeg kun ét billede op ad gangen (højest et om
dagen, og normalt kun et par stykker om ugen) ellers forsvinder billederne
let i mængden.

Vh Matilde

Fra : Per K. Hansen

Dato : 27-01-04 00:17

Den Fri, 23 Jan 2004 07:53:20 +0100. skrev Michael Schrøder:

> Jeg ved godt at man kan se de 100 nyeste, men er det den vej I bruger når I
> kigger billeder på fotokritik.dk ?

Jeg ser altid de 100 nyeste og bladre videre, indtil jeg ser noget jeg har
set før. - så jeg vil opdage dine billeder - hvis de altså fanger mit
øje i frimærke samlingen. Jeg kigger ikke altid alle billederne
systematisk igennem. Men jeg tror øjet er ret godt til hurtigt at scanne
100 små billeder igennem.

--

Mvh Per