Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvorfor Xs-Drive?
Fra : Bo M. Havmand

Dato : 22-01-04 18:06

Jeg har overvejet
Image-Tank G2

http://www.imagetank.dk/images/ITG2_eng.pdf

MVH
Bo Havmand

Fra : Jörgen

Dato : 22-01-04 19:52

Hej Bo, Vet ej så mycket om ImageTank G2.
Läs och jämför olika lagringsenheter här
http://store.yahoo.com/insidecomputer/index.html Imagetank är ju betydligt
dyrare.
Du får själv avgöra om den har några fördelar som Du tycker är värt de extra
dollars.

Annars är det Super DigiBin 2.0 som ska vara bäst och snabbast enligt
Insidecomputer och inte mycket dyrare än X-driven.
Nackdelen tror jag är att den inte kan läsa så många sorters kort utan man
får köpa till adapters t.ex SD - CF.

--
M.v.h. Jörgen

Fra : Bo M. Havmand

Dato : 22-01-04 22:34

Ja, den er dyrere, men jeg syntes den ser mere stabil ud.
Endvidere ser det ud til at den overfører væsentligt hurtigere!
Jeg ved nu ikke helt om jeg tror på det, men det må tiden jo vise (-:
Nu skal jeg først ha' mig et ORDENTLIGT kamera (Canon EOS 10D)
Det bliver sq dejligt at komme til at lege med nyt SLR-Udstyr.
Mit gamle, men trofaste, Nikon FM 2 er ved at være for kedeligt, da jeg
godt kan lide at sidde og bearbejde billederne i det digitale
"mørke-kammer".

Med Venlig Hilsen
Bo M. Havmand

Fra : Jörgen

Dato : 23-01-04 11:40

Vill Du ha en billig och bra köp X-driveII. $99,99. (Priser utan HD.)
Vill Du ha en billig och ännu bättre med MP3spelare köp X-DRive Pro.
$129,99.
Vill Du ha en dyrare snabbare vid överföring CF - drive men i övrigt inte
bättre och endast använder CF kort
Köp Image-Tank G2. $149.,99.
Vill Du ha en lite dyrare, ännu snabbare och bättre och endast använder CF
kort. Köp SuperDigibin 2.0. $159,99.

Observera att priserna är sänkta idag!

Fra : Thomas Sinkbæk

Dato : 23-01-04 12:42

"Jörgen" <jg.m@NOSPAMtelia.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Köp Image-Tank G2. $149.,99.
> Vill Du ha en lite dyrare, ännu snabbare och bättre och endast använder CF

Er der MP3-afspiller i henholdsvis Image-Tank og SuperDigibin?

Og er der nogen der kender til sites, hvor man kan læse om anmeldelser af
transportable image-drives? (X-drive, Image-Tank osv...)

Ligeledes - kan man ikke købe nogen af ovenstående i DK eller Tyskland?

Thomas Sinkbæk
www.sinkbaek.com

Fra : Jörgen

Dato : 23-01-04 14:42

Hej Thomas,
"Thomas Sinkbæk" <thomas@FJERN-DETTEsinkbaek.com> skrev i meddelandet

> Er der MP3-afspiller i henholdsvis Image-Tank og SuperDigibin?

Inte vad jag kan se på specifikationerna.

> Og er der nogen der kender til sites, hvor man kan læse om anmeldelser af
> transportable image-drives? (X-drive, Image-Tank osv...)

Inte många.
Insidecomputer har länkar till en del tester
http://store.yahoo.com/insidecomputer/index.html och
http://www.dpreview.com/reviews/default.asp?view=accs
http://www.steves-digicams.com/digi_accessories.html#storage
http://www.dansdata.com/xsdrive2.htm

> Ligeledes - kan man ikke købe nogen af ovenstående i DK eller Tyskland?

Vet inte om Danmark men i Tyskland kan man. Se tidigare kedjor om X-drive i
denna Ng .
I sverige finns någon modell hos t.ex www.cyberphoto.se

--
M.v.h. Jörgen

Fra : Bo M. Havmand

Dato : 23-01-04 20:44

Hej Thomas!

Image-Tank G2 kan købes hos flg. danske forhandlere

http://www.FotoShoppen.dk
http://www.powerphoto.dk

Informationer ses på
http://www.Image-Tank.dk