Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfaringer med hl-tronics.de?
Fra : John Poulsen

Dato : 20-01-04 23:07

Har du erfaringer med ovennævnte virksomhed?

Sidste mandag (12. januar) foudbetalte jeg for en 40 GB X-drive 2 og 1
billader dertil.

I fredags fik jeg en email fra dem at de har modtaget pengene og sendte
drevet med Deutche Post (DHL).

I dag (tirsdag) har jeg INTET set?!

Har jeg grund til bekymring?

Mvh.

John

Fra : Jörgen

Dato : 20-01-04 23:42

Jag har ingen erfarenhet av dem men Du kan nog vänta ett par dagar till
innan Du börjar bekymra dig.
Har Du inte fått något referens nummer på försändelsen så Du kan följa den
på nätet så kan Du ju kontakta säljaren och fråga efter det.

M.v.h. Jörgen

Fra : Hans Kruse

Dato : 20-01-04 23:56

Du skal nok vente lidt længere før du skal bekymre dig.
Mvh, hans

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 20-01-04 23:56

On 2004-01-20, John Poulsen <john@nosp.am> wrote:
> [...]
> billader dertil.
>
> I fredags fik jeg en email fra dem at de har modtaget pengene og sendte

Sidst jeg fik noget fra Tyskland var det en uges tid undervejs
med posten.

Fra : John Poulsen

Dato : 21-01-04 00:00

Tak for svarene - reference(trace & tracknummer) har jeg IKKE fået,
selvom jeg har sendt to emails - på henholdsvis engelsk i fredags og på
tysk i går (mandag).

Hrm...??

John

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 21-01-04 00:16

On 2004-01-20, John Poulsen <john@nosp.am> wrote:
> Tak for svarene - reference(trace & tracknummer) har jeg IKKE fået,
> selvom jeg har sendt to emails - på henholdsvis engelsk i fredags og på
> tysk i går (mandag).
>
> Hrm...??

Das is wohl kein problem ? Oder ?

Jeg er ikke helt sikker då das sie track&trace kennen. Den spurhund
hat es noch nich herausgefunden.

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 21-01-04 10:31

On Tue, 20 Jan 2004 22:56:00 +0000 (UTC), "Povl H. Pedersen"
<nospam@home.terminal.dk> wrote:

>Sidst jeg fik noget fra Tyskland var det en uges tid undervejs
>med posten.

Hvor spændende, bruger man stadig dilligence
mvh Ebbe

Fra : max

Dato : 21-01-04 00:47

"John Poulsen"
> [...]
> billader dertil.
>
> I fredags fik jeg en email fra dem at de har modtaget pengene og sendte

Her købt flere ting der uden problemer.. -max-