Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfaringer med Pixmania?
Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 19-01-04 23:39

Nogen der har erfaringer med Pixmania.com - de ser ud til at være ret
billige og have et stort udvalg, men får man varen til den lovede tid
og den lovede pris. Og hvordan er forholdene ved garantireparationer?

KS

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-01-04 11:55

<kelds@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der har erfaringer med Pixmania.com - de ser ud til at være ret
> billige og have et stort udvalg, men får man varen til den lovede tid
> og den lovede pris. Og hvordan er forholdene ved garantireparationer?

Jeg købte min Canon i9100-printer hos dem. Den kom til aftalt tid og aftalt
pris. Pixmania er vist en rimelig stor velrenommeret biks, så du har nok
ikke så meget at være urolig for. Bemærk, at de tyske internetbutikker ofte
er væsentligt billigere end Pixmania. Derudover har jeg bemærket, at
Pixmania nu optræder på edbpriser, men at deres priser dér tilsyneladende
opgives ex. moms, hvilket kan snyde meget.

--
-Jens B.

Fra : Allan Olesen

Dato : 20-01-04 18:54

kelds@ofir.dk wrote:

>Nogen der har erfaringer med Pixmania.com

Jeg tror, de har fået så meget salg i Danmark, at du kommer til at
betale dansk moms. Jeg kan i hvert fald ikke få deres priser i danske
kroner til at harmonere med deres priser i Euro.

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Jörgen

Dato : 20-01-04 19:43

Hej, Har inte själv handlat av dom men läs recentioner på svenska
Pricerunner här.

http://se.pricerunner.com/retailer/5817/reviews

De får 3,4 av 5 över medel alltså men de bästa butikerna ligger runt 4,5.
En del klager på att man får franska bruksanvisningar.
De har olika butiker. En dansk en svensk o.s.v med olika priser för olika
länder.

M.v.h. Jörgen

Fra : Lars Troels

Dato : 21-01-04 20:06

Hej

I går bestilte jeg et Nikon kamera. Jeg skal nok melde tilbage hvordan det
gik.

Hilsen

Lars

Fra : Lars Troels

Dato : 22-01-04 21:32

Hej Keld

Jeg modtog mit Nikon C3100 til tiden og med det aftalte indhold.

Jeg kan dermed kun anbefale pixmania.

Hilsen

Lars Troels