Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Scanning af dias på en Imacon...
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 19-01-04 11:46

Jeg vil lige gøre alle opmærksom på, at Fotografisk Center har
et "digitalt room", hvor man for en beskeden pris kan leje en
proff. Imacon diasscanner, se link:

http://www.digitalroom.org/information.html

OBS: Udstyret i det "digitale room" kan kun lejes til ikke kom-
mercielle projkter...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-04 12:21

Niels Ebbesen skrev i <news:400BB56B.71558FF5@niels-ebbesen.net,>:

> Jeg vil lige gøre alle opmærksom på, at Fotografisk Center har
> et "digitalt room", hvor man for en beskeden pris kan leje en
> proff. Imacon diasscanner, se link:
>
> http://www.digitalroom.org/information.html

Spændende!

Det er iøvrigt nopgle mærkværdige sider - informationsnivauet
er lavt, rodet struktur og udtryksmæssigt holder det heller ikke.

Sært stedet ikke fremviser lidt fotografisk guf på siderne.
--
Mange hilsner
Lotte M

Galleri Lottes point of view: http://www.lotte-m.dk/foto/

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 19-01-04 12:43

Lotte M wrote:

> [...]
> er lavt, rodet struktur og udtryksmæssigt holder det heller ikke.
>
> Sært stedet ikke fremviser lidt fotografisk guf på siderne.

Hey-hey www.digitalroom.org/information.html er kun en underside,
hvis du vil se billeder, så skal du ind på www.photography.dk
det er hovedsiden, men de lægger nok mest vægt på de fysiske
udstillinger.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen