Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billigt, meget billigt, digital videokamer~
Fra : Hagman

Dato : 18-01-04 12:19

Hejsa NG,

Jeg kunne godt tænke mig et `billigt digital-videokamera, som bare skal
kunne optage i "OK" kvalitet.
....min datter vokser, og mine knap 5.000 billeder af hende på harddisken,
kunne det være man skulle prøve sig med videoklip ;)

MVH.
Hagman.

Fra : Tommy Jensen

Dato : 18-01-04 12:34

On Sun, 18 Jan 2004 12:18:41 +0100, "Hagman"
<michael@FJERNmpetersen.dk> wrote:

> [...]
>...min datter vokser, og mine knap 5.000 billeder af hende på harddisken,
>kunne det være man skulle prøve sig med videoklip ;)

Du skal nok definere følgende:

Ok kvalitet.

Meget billigt.

Begge dele er meget forskelligt fra person til person.

MVH Tommy

Fra : Hagman

Dato : 18-01-04 13:15

Jeg ved ikke hvad de billigste koster.
OK-kvalitet = at man kan se det er ens egen datter man filmer ;)

Fra : Jörgen

Dato : 18-01-04 13:19

Hej, Har Du inte större krav än så kan Du bara leta upp den billigaste
kameran och köpa den!
Titta på den här Panasonic NV-DS60
Kostar 4628:- sKr hos www.cybephoto.se och går säkert hitta billigare.

M.v.h. Jörgen

Fra : Danne S

Dato : 18-01-04 19:55

Kan instämma att NV-DS60 är en bra kamera för pengarna.
www.netonnet.se tar 4390:- sKr.

Har använd en NV-DS65 själv men det är inte värt pengarna att gå upp
till DS65 från DS60. De funktioner du får extra i DS65 är
stillbildstagning på minneskort (mycket brusiga bilder och låg
upplösning) och digital in (behövs inte om du inte tänker redigera på
datorn och spara slutresultatet tillbaka på band istället för en DVD).
Köp DS60 varianten av dessa två.

Mvh Danne

Fra : Tommy Jensen

Dato : 18-01-04 13:50

On Sun, 18 Jan 2004 13:15:12 +0100, "Hagman"
<michael@FJERNmpetersen.dk> wrote:

>Jeg ved ikke hvad de billigste koster.
>OK-kvalitet = at man kan se det er ens egen datter man filmer ;)

Tjaa hvis du ikke har større krav så kig her:

til 649,-

Producenten skriver om dette (video)Kamera:

"The 532AV camera can take photographs with a maximum resolution of
1600 x 1200 (2M pixels) and record videos in a quality almost
equivalent to VHS quality. The camera has an 8 Mbyte internal memory,
a webcam function, digital video recording, an automatic exposure
function and a lens with a macro setting for taking close-up pictures.
The camera's memory can be increased up to a maximum of 512 Mbyte
using a CF memory card."

MVH Tommy

Fra : Claus Smith - Pigefo~

Dato : 18-01-04 17:37

Netop nu annoncere flere forhandlere med gode tilbud på Canon og Sony, jeg
har selv købt en Sony TRV-12E i sommers hvilket jeg ikke har fortrudt.

Claus Smith

Fra : Hagman

Dato : 18-01-04 19:27

Pris ?