Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Anbefaling af kamera?
Fra : Brian Lund

Dato : 16-01-04 18:56

Der er sikkert blevet postet talløse posts som denne men here goes:

Min far står og vil købe et nyt digitalkamera, vi har ca. 4000 kr. at gøre
godt med... Han har lige nu kig på HP Photosmart 945, Olympus C750 Ultra
Zoom er også interresant... Han vil have et kamera der har optisk zoom, og
helst en del.

Kameraet skal bruges til familiefester, men også til feriefotos, i ferien
kan jeg godt li at klatre op på et bjerg og tage billeder af naturen, af og
til bruger jeg det nok også til at tage nærbilleder af forskellige ting...

Så kan en af disse kameraer anbefales frem for det andet, eller kan i evt.
anbefale et helt andet, men husk budgettet på de ca. 4000 kr :)

Brian

Fra : HCS [4000]

Dato : 16-01-04 19:09

Prøv at se her - det er masser af tests
http://www.steves-digicams.com/

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
Coppermine Photo Gallery

-------------------------------------

Fra : torben ager

Dato : 16-01-04 19:48

hej

så er det lympus 740/750ultra zoom, de har jo ca 10 gange zoom..

torben

Fra : Simon Nielsen

Dato : 16-01-04 23:43

Brian Lund wrote:

> [...]
>
> Så kan en af disse kameraer anbefales frem for det andet, eller kan i evt.
> anbefale et helt andet, men husk budgettet på de ca. 4000 kr :)

Hold jer for alt i verden fra HP, det er faktisk rigtig skod og man får
ikke nær det an betaler for. Har selv Canon og Nikon og de er meget
lækre. Det olympus i har kig på er også et lækkert kamera, der kan man
mærke mere kvalitet end den tynde plastik der sidder på HP.

Mvh
Simon

Fra : Jakob Andersen

Dato : 17-01-04 13:28

> [...]
> lækre. Det olympus i har kig på er også et lækkert kamera, der kan man
> mærke mere kvalitet end den tynde plastik der sidder på HP.

Der er nu flere tests hvor HP 945 ender i den gode ende, i den prisklasse.
Og jeg er da også fuldt tilfreds med mit HP 945.

Jakob

Fra : Brian Lund

Dato : 18-01-04 02:42

> Der er nu flere tests hvor HP 945 ender i den gode ende, i den prisklasse.
> Og jeg er da også fuldt tilfreds med mit HP 945.

Kan jeg få lov til at se nogen billeder du har taget med det?

I samme omgang kan jeg bede jer andre om at linke/poste billeder taget med
en af de to nævnte kameraer :)

Brian

Fra : Simon Nielsen

Dato : 20-01-04 21:18

"Jakob Andersen" <basse_baf@hotmail.dk> wrote in message

> Der er nu flere tests hvor HP 945 ender i den gode ende, i den prisklasse.
> Og jeg er da også fuldt tilfreds med mit HP 945.

Jeps det er nok noget af det bedste, men i sammenligning med andre kameraer
syntes jeg er de fleste gange er det Canon der vinder. Men det er
selvfølgelig bare min erfaring

Mvh¨
Simon