Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon digitalvideo kamera ?
Fra : Will Bill

Dato : 15-01-04 14:29

Nå, det kunne være jeg skulle anskaffe et digital videokamera.

Ved foto er det jo Canon og Nikon, der styrer.

Er det også Canon, der styrer på digtalvideo teknologi ?
Hvad kan anbefales at købe ?

/WB

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 15-01-04 16:09

On Thu, 15 Jan 2004 14:29:01 +0100, "Will Bill"
<worldofnews.fjerndette@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Ved foto er det jo Canon og Nikon, der styrer.
>
>Er det også Canon, der styrer på digtalvideo teknologi ?

Med hensyn til videcamera er der SONY, og så de andre,
det fik min kone at vide i forretningen.
mvh Ebbe

Fra : SB

Dato : 15-01-04 19:23

"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.invalid> skrev i en meddelelse

> Med hensyn til videcamera er der SONY, og så de andre,
> det fik min kone at vide i forretningen.
> mvh Ebbe

Samme besked har jeg fået flere steder, kan selvfølgelig være som med
vaskemaskiner, de bliver betalt for at sige det

Søren
Som er tilfreds med sit sony pc120e

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 15-01-04 21:41

On 2004-01-15, SB <sfb@privat.dk> wrote:

> Samme besked har jeg fået flere steder, kan selvfølgelig være som med
> vaskemaskiner, de bliver betalt for at sige det
>
> Søren
> Som er tilfreds med sit sony pc120e

I faldskærmssporten er 80-90% også Sony, gode billeder, virker også
med over 300 km/t i modvind, og kan tåle en del tæsk.

Fra : Thomas

Dato : 15-01-04 22:42

Overvej også panasonic.

ThomasT

Fra : Jörgen

Dato : 16-01-04 16:40

Har själv haft (har) 2 Canonkameror som jag är mycket nöjd med.
Panasonic verkar också göra en del bra kameror.
De billigaste Sony är inte särskilt gode.

M.v.h. Jörgen