Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fornyet hjemmeside!
Fra : HCS [4000]

Dato : 14-01-04 20:11

Jeg har fornyet min hjemmeside med lidt ny billeder, og flyttet ældre
billede over i Coppermine Photo Gallery - har du lyst til så klik ind og se.

Hilsen Hans - homepage: www.fotofritid.dk

Fra : Rune Jensen

Dato : 14-01-04 22:45

Flotte billeder, men på forsiden til højre for galleri linket, er der et
elelr andet i vejen med grafikken

--
[Rune]
"Too wierd to live, too rare to die"

Fra : HCS [4000]

Dato : 14-01-04 23:09

Tak for din kommentar Rune.
Jeg er klar over der er rester tilbage fra andre link. Jeg har opbygget
siden ved at kopiere et skind fra Coppermine, hvor jeg har fjernet en masse
kode og lagt ny ind, og det er ikke altid lige let at gennemskue kode
skrevet af andre. Specielt ikke for mig, som ikke ligefrem er en mester på
området. Men jeg har ikke opgivet og det skal nok også lykkes.

Fra : Pico

Dato : 14-01-04 23:21

HCS [4000] wrote:
> Jeg har fornyet min hjemmeside med lidt ny billeder, og flyttet ældre
> billede over i Coppermine Photo Gallery - har du lyst til så klik ind
> og se.
>
> Hilsen Hans - homepage: www.fotofritid.dk

Det er jo som sædvanlig bare flotte billeder Hans.
Pico