Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
OT: Kikkert til brug ved sportsbegivenhede~
Fra : Morten Munk-Jensen

Dato : 13-01-04 22:34

Jeg ved godt at det nok er lidt OT her, men jeg prøver alligevel:

Er der nogen der kan henvise mig til et sted (gerne dansk) hvor man kan købe
en kikkert primært til brug ved sportsbegivenheder?

Jeg har i forvejen en gammel kikkert, men den er for "god" til det jeg skal
bruge den til, da tingene simpelthen kommer for tæt på - jeg kan desværre
ikke justere dette. Jeg søger altså en kikkert der ikke er særlig kraftig,
gerne til en billig penge (helst kun nogle få hundrede kroner, hvis altså
det overhovedet kan lade sig gøre)? - Det er jo langt fra stjerner jeg skal
kigge efter, i hvert fad kun sports-stjerner!

Er der nogen der har erfaringer hører jeg dem meget gerne, ligesom jeg ville
bliver glad hvis nogle kunne nævne producenter, modeller og lignende (og
hvad man eller skal "gå efter"/være opmærksom på ved sådan et køb).

Morten Munk-Jensen