Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Baggrund
Fra : Brian Jensen

Dato : 13-01-04 21:22

Hejsa
Hvad kan man evt bruge til baggrund ved portræt fotograferning ? I øjeblikke
bruger jeg forskellige slags stof , men kunne godt tænke mig noget der
mindre om en proff baggrund. (noget som kan hænge helt glat og ligge ud på
gulvet). Men det må helst ikke koste en formue.

Mvh Brian

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 13-01-04 22:37

"Brian Jensen" <lob@adslhome.dk> skrev i en meddelelse news:40045379$0$29354

> men kunne godt tænke mig noget der
> mindre om en proff baggrund. (noget som kan hænge helt glat og ligge ud på
> gulvet). Men det må helst ikke koste en formue.

Hvad er en formue for dig, du kan finde en del fotografiske baggrunden til
omkring en 3-4000 kr
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 13-01-04 23:33

"Tholo - www.tholofoto.dk" wrote:

> Hvad er en formue for dig, du kan finde en del fotografiske baggrunden til
> omkring en 3-4000 kr

Tja - ruller med baggrundspapir fås i sort, hvid, grå + ca. 30
forskellige farver.

Og en 2,75 meter bred og 11 meter lang rulle baggrundspapir, ka'
købes til ca. 350,- kr excl. moms.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ole C.

Dato : 14-01-04 14:15

Nogen ide om hvor Niels ?

Mvh Ole C.
www.condrup.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 14-01-04 14:28

www.obt.dk - www.hother.dk - www.fotoc.dk - o.s.v.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Thomas Corell

Dato : 14-01-04 14:30

Niels Ebbesen wrote:

> www.obt.dk -

Enig.

> www.hother.dk

"Vores hjemmeside er under omredigering" (siden 3. juli 2003)

> www.fotoc.dk - o.s.v.

Ubrugelig efter C/AV fusioneringen.

Men indrømmet, der er tlf.numre på alle 3's websider.

--
Don't waste space

Fra : Ole C.

Dato : 14-01-04 14:49

Tak.

Mvh Ole C.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 14-01-04 14:56

Thomas Corell wrote:

> Men indrømmet, der er tlf.numre på alle 3's websider.

Tja - jeg tror næppe du kan finde en forhandler som har et
web-site, hvor du kan se/købe papirbaggrundruller on-line,
men det er en fag-foto vare som alle leverandørerne fører.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Thomas Corell

Dato : 14-01-04 16:57

Dit første link www.obt.dk kan man da ;)

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 14-01-04 17:21

Thomas Corell wrote:

> Dit første link www.obt.dk kan man da ;)

Ja man kan bestille eller sende en e-mail via de fleste web-sites,
min grund til at oplyse www-adresserne til tre forhandlere, var at
jeg kunne huske disse i hovedet, og så kunne folk jo selv finde
adresserne og telefonnummerne.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : iob@bardrams.com

Dato : 03-02-04 21:46

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote in message news:<40054A5A.5B78F526@niels-ebbesen.net>...

> Tja - jeg tror næppe du kan finde en forhandler som har et
> web-site, hvor du kan se/købe papirbaggrundruller on-line,
> men det er en fag-foto vare som alle leverandørerne fører.

www.obt.dk ser du pris, forsendelsesomkostninger og farver på
baggrundspapir. Du kan bestille over nettet og telefon. Alle - ikke
kun fagfolk kan køber der.

Ole
www.bardrams.com

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 14-01-04 23:11

> Tja - ruller med baggrundspapir fås i sort, hvid, grå + ca. 30
> forskellige farver.
>
> Og en 2,75 meter bred og 11 meter lang rulle baggrundspapir, ka'
> købes til ca. 350,- kr excl. moms.

Det er korekt men nu spurgte han efter proff baggrunde, og her vil jeg mener
at vi snakker stof baggrunden ikke papir.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 15-01-04 00:36

"Tholo - www.tholofoto.dk" wrote:

> Det er korekt men nu spurgte han efter proff baggrunde, og her vil jeg mener
> at vi snakker stof baggrunden ikke papir.

Nåh... er ruller med baggrundspapir ikke en proff. løsning...?

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen