Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Mat udprint fra Epson 950
Fra : Peter SH

Dato : 12-01-04 18:40

Jeg får matte udprint fra min Epson 950 med pigmenteret ink,er der nogen der
ved hvadfor et papir der er giver blank overflade med pigmenteret ink?

Peter

Fra : Peter Schrøder

Dato : 14-01-04 15:03

"Peter SH" skrev...
> Jeg får matte udprint fra min Epson 950 med pigmenteret ink,er der nogen
der
> ved hvadfor et papir der er giver blank overflade med pigmenteret ink?

Visse typer pigmenteret blæk lægger sig
på papirets overflade og kan ses hvis man holder
papiret lidt skråt. Min gl. Lexmark lagde den sorte farve
oven på de andre som som en tydelig plamage.
Det gjorde den uanset hvilket papir jeg brugte.
Hvis du prøver Epsons eget blanke papir må
det være optimalt. Kan printeren heller ikke med
Epsons eget papir & blæk, er det printeren eller
farvedoseringen det er galt med.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply