Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Siden med sammenlign af kamera
Fra : Profil

Dato : 11-01-04 14:02

Hej

Hvor er det lige siden hvor man kan sammen lign kameraer er .?

Kender nogen det Dantax kamera Bilka har denne uge.?
Evt sammenlignet med HP 735 !

Med Venlig Hilsen Kim

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 11-01-04 14:08

On Sun, 11 Jan 2004 14:02:16 +0100, "Profil" <profil@sol.dkslet>
wrote:

> [...]
>
>Hvor er det lige siden hvor man kan sammen lign kameraer er .?
>
>Kender nogen det Dantax kamera Bilka har denne uge.?

Forskellen er nogenlunde den samme som mellem hønsesalat og
hønselort,
mvh Ebbe

Fra : John Poulsen

Dato : 11-01-04 14:24

Jeg vil ikke anbefale nogle af delene, men prøv f. eks.
http://www.dpreview.com.

Generelt vil jeg forslå enten Canon eller Nikon.

Mvh.

John

Fra : Kai Mårsted

Dato : 11-01-04 15:53

> [...]
>
> Hvor er det lige siden hvor man kan sammen lign kameraer er .?
>
> Kender nogen det Dantax kamera Bilka har denne uge.?

Hønselort eller ej, når du har sammenlignet på disse 3 sider, kan du nok
ikke komme tættere på:

www.dcresource.com

www.dpreview.com

www.akam.no

Hilsen Kai

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 11-01-04 20:04

>Hvor er det lige siden hvor man kan sammen lign kameraer er .?
http://www.digitalmagasinet.dk
http://www.akamera.dk

2 sider som vokser pænt hver dag.

Jan

Fra : Aksel

Dato : 13-01-04 22:22

> [...]
>
> Hvor er det lige siden hvor man kan sammen lign kameraer er .?
>
> Kender nogen det Dantax kamera Bilka har denne uge.?

Du skal regne med at du får det du betaler for, hold dig til kendte mærker,
Olympus er virkeligt gode.

Gå efter en god optik, det er vigtigere end pixel, man kan ikke fotografere
gennem bunden af en ølflaske.

Hilsen Aksel