Stakkels misling...
Fra : Danielle Nielsen

Dato : 06-02-04 14:22

Hej,

Nu er min lille Smilla blevet steriliseret - det er syyyyynd.... , og jeg
føler mig som en styg missemor
Jeg skal hente hende igen om lidt
Hun er 7 1/2 mdr. og jeg ville egentlig have ventet lidt længere, men hun
kom i løbetid forrige weekend, og jeg har en dreng på 5 mdr. som godt vidste
at han skulle tage hende i nakken, men hvad han så mere skulle - ja, det
vidste han altså ikke rigtigt

Nu vil jeg tage afsted og hente den lille patient, så hun kan blive plejet.

Mvh.
Danielle

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 06-02-04 16:22

"Danielle Nielsen" <suzieSLET@FJERNwebspeed.dk> writes:

> Hej,
>
> Nu er min lille Smilla blevet steriliseret - det er syyyyynd.... , og jeg
> føler mig som en styg missemor

Den kender vi vist alle ;-D

> Nu vil jeg tage afsted og hente den lille patient, så hun kan blive plejet.

Bare husk at holde hende varm til hun er sit gamle jeg igen *S*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Danielle Nielsen

Dato : 07-02-04 10:46

Henrik Pedersen wrote:

> Den kender vi vist alle ;-D

Neej, Henrik - du kan da ikke vide hvordan det er at være misse-MOR

> Bare husk at holde hende varm til hun er sit gamle jeg igen *S*

Det kom helt automatisk, da hun helst ville ligge under dynen hos mig i
sofaen (hun ligger ellers aldrig under noget) - dejligt når de gerne vil
være hos een når de har det skidt

Hun har det også bedre nu, og kan hoppe op som hun plejer uden at vælte. Er
måske lidt stille, men måske maven gør ondt og ørerne er i hvertfald
irriterende (tatoo).

Mvh.
Danielle

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-02-04 14:27

"Danielle Nielsen" <suzieSLET@FJERNwebspeed.dk> writes:

> Neej, Henrik - du kan da ikke vide hvordan det er at være misse-MOR

Tro mig der er ikke forskel på, at være af hunkøn eller hankøn på lige
det område...

> Det kom helt automatisk, da hun helst ville ligge under dynen hos mig i
> sofaen (hun ligger ellers aldrig under noget) - dejligt når de gerne vil
> være hos een når de har det skidt

Ja det er skønt. Især når man ikke skal overtale dem til at ligge et
varmt sted..*S*

> Hun har det også bedre nu, og kan hoppe op som hun plejer uden at vælte. Er
> måske lidt stille, men måske maven gør ondt og ørerne er i hvertfald
> irriterende (tatoo).

Det var da godt. Ja jeg kan levende forestille mig, at det gør ondt
sådan noget. Er jo noget af en indgreb for en hunkat.

Fra : Morten Højgaard Roth

Dato : 06-02-04 21:16

"Danielle Nielsen" <suzieSLET@FJERNwebspeed.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Nu er min lille Smilla blevet steriliseret - det er syyyyynd.... , og jeg
> føler mig som en styg missemor

Det er godt, at det er gjort.

Det er sjovt at opleve dem, npr de kommer hjem og er helt konfuse af
bedøvelsen. Vær opmærksom på, om den slikker/bidder i såret - nogle skal
have sådan en tragt på, andre klarer det uden. Begge mine katte fjernede
selv trådene!

Vh

Morten

Fra : Danielle Nielsen

Dato : 07-02-04 10:51

Morten Højgaard Roth wrote:

> Det er godt, at det er gjort.

Ja, jeg ved jo også godt at det er det bedste for hende - det er bare det
når man forlader dem hos dyrlægen mutters alene - og når de så kommer hjem,
så har de det dåårligt

> [...]
> bedøvelsen. Vær opmærksom på, om den slikker/bidder i såret - nogle
> skal have sådan en tragt på, andre klarer det uden. Begge mine katte

Hun har slikket lidt og fjernet den lille smule blod der var. Der er ingen
tråde hun kan fjerne, da hun er syet med indvendige selvopløselig sting. Så
slipper vi også for at skulle til dyrlægen for at få det fjernet - det er
hun nok ikke ked af

Mvh.
Danielle