Købsaftale, Dansk Kennel Klub
Fra : Camilla W. Pedersen

Dato : 06-02-04 21:03

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at se hvordan en købsaftale fra DKK ser ud.

Med venlig hilsen Camilla.

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 06-02-04 21:46

"Camilla W. Pedersen" <camillawp@mail.dk> wrote in message
> Hej.
>
> Jeg kunne godt tænke mig at se hvordan en købsaftale fra DKK ser ud.
>
> Med venlig hilsen Camilla.

Hej Camilla

Du kan bestille en ved DKK.
http://shor.ter.dk/184016406

Hvis du skulle finde nogen der kan vise dig en så vær opmærksom på at deres
købsaftale-layout mm. skiftede i år. Den tæve jeg købte i Maj fik jeg den
gamle aftale på og den han jeg fik i December fik jeg den nye på.

Rinnie

Fra : Camilla W. Pedersen

Dato : 06-02-04 22:25

> [...]
> købsaftale-layout mm. skiftede i år. Den tæve jeg købte i Maj fik jeg den
> gamle aftale på og den han jeg fik i December fik jeg den nye på.

Hej Rinnie.

Tak for det, men jeg skal ikke købe/sælge en hvalp lige nu. Jeg kunne bare
godt tænke mig at vide hvordan det foregår. Måske nogen ligger inde med et
eksempel på købsaftale i elektronisk form?

Med venlig hilsen Camilla.