Camping i nationalparker i USA
Fra : Jan Bøgh

Dato : 07-02-04 11:19

I forbindelse med planlægning af en tur med autocamper i det sydvestlige
USA, hvor det er tanken at besøge en række nationalparker, ville jeg gerne
høre, om der her i gruppen skulle være nogle, der har nogle erfaringer med
campering i parkerne.

vh
Jan

Fra : Anette

Dato : 07-02-04 13:27

Jan Bøgh <janboegh@vucnet.spamblok.dk> wrote:
> [...]
> nationalparker, ville jeg gerne høre, om der her i gruppen skulle
> være nogle, der har nogle erfaringer med campering i parkerne.

Ingen personlige erfaringer, men måske kan denne site hjælpe lidt - se
nederst på siden , der er en række gode råd og links til diverse
"oversigter"
http://www.usatourist.com/english/tips/camping.html

/ Anette

Fra : Bente Jørgensen

Dato : 10-02-04 03:16

Prøv at kontakte AAA.
http://www.ouraaa.com/

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/156251816X/002-0780534-5120011?v=glance

Prøv at søg på AAA.us der kommer rigtig mange resultater.

Vi har brugt AAA i Seattle, hvor vi har hentet alt hvad vi kunne slæbe af
kort, campingmateriale m.m.

De har booket rejser indenlands til os, til næsten fantasipriser, lejet
biler, reserveret campingpladser og hotelværelser.

Vi har fået en fantastisk service med vores FDM medlemskort i lommen.

Venlig hilsen

Bente Jørgensen

Fra : henningolesen

Dato : 11-02-04 09:15

"Jan Bøgh" skrev d. 07-02-04 11:19 dette indlæg :
> [...]
gerne
> høre, om der her i gruppen skulle være nogle, der har nogle erfaringer

Hej
du søger oplysninger om camping i usa,jeg har endnu ikke været der
men har tumlet med planen om en tur i udvanderkaravanenernes hjulspor,ud
til guldbyerne i californien,hvor jeg arbejdede i Fresno. her en en stak
adresser

www. koacampgrounds.com www.camptheusa.com
www.reservations.nps.org www.campgroundsdiscount.com
www.freecampgrounds.com www.passportamerica.net
www.usacampsites.com www. campingabouth.com
www campingconnection.com www.reservetheusa.com
www.campnetamerika.com www.allcampgrounds.com
www.gocampinginamerika
no 2 www reservations.nps.org er nationalpark
reservationer
mvh HO hov@pc.dk

http://www.kandu.dk/