Tilbud ønskes- støddæmpere
Fra : ERLO

Dato : 05-02-04 16:06

Hej
Bruger du din bil som trækker af en campingvogn ?
Så kender du problemet med bagenden som dykker temmelig meget - det problem
er støddæmperfabrikken BOGE løst med nogle dæmpere som de kalder niveau-mat.
De pumper sig selv op så bilen opnår "normal højde".
Denne type er ikke ret udbredt i Danmark på grund af prisen ( imellem 2500,-
og 4000,- kr. per styk plus moms).

Under oprydning er der dukket nogle sæt BOGE niveaumat op til følgende
biler:

Audi 80 8,87-8.91
BMW 3, 10.82- 91
Ford Sierra, sedan, 10.82- ( incl. fjedre)
Opel ,sedan,Ascona B/Rekord/Manta/
VW Golf II,/Jetta, 9.83- 10.91

Er det noget der kunne have din interresse ??: Gi´ et bud !

Med venlig hilsen
ERLO

Fra : Sten bo

Dato : 05-02-04 21:42

ERLO wrote:
> [...]
> Opel ,sedan,Ascona B/Rekord/Manta/
> VW Golf II,/Jetta, 9.83- 10.91
>
> Er det noget der kunne have din interresse ??: Gi´ et bud !

Godt sikkerheds indlæg - her inden vi alle skal ud og rulle igen.

morsomt har vi lige købt til vores konebil - kik på linket
http://www.nvautodele.dk/varedetalje.asp?varenr=2921%2D3102 men valgte i
stedet

http://www.nvautodele.dk/varedetalje.asp?varenr=++2921%2D31990 så der også
kom nye dæmpere på - læg mærke til at prisen er for 4.

thansen kan ikke rigtg være med i pakkeløsningen - værkstedet vil ha bilen
en formiddag.

bilen var blevet så lav at vi dårlig turde køre over en kantsten - blir vel
mere manerlig nu - vi kører C-C

Jeg er udmærket klar over at det er et helt andet produkt du tilbyder -

sku det ikke har været over i en markedsgr.?

mvh sten bo

Fra : Sten bo

Dato : 05-02-04 21:49
Fra : Kim Olsen

Dato : 05-02-04 21:46

Hej ERLO

Det er helt sikkert meget relevant, og jeg er også sikker på at du bare vil
hjælpe campister (ellers ville det jo være reklame).
Men du skal nok prøve i dk.marked.camping i stedet.

Her er det ikke så velset at afsætte effekter

Hilsen

Kim Olsen