Autocamp utleie
Fra : Silver

Dato : 05-02-04 12:13

Hei
Jeg er en pappa med to unger på 4-6 år som skal dra på campingbilferie til
Danmark til sommeren.
Får å spare penger på fergen over vil jeg leie campingbil i nord Danmark og
reise med det som utgangspunkt.

Er det noen som har tips om utleiefirmaer i nord Danmark ?
Jeg har sjekket ut noen, men foreløpig ser det ut som www.camping4you.dk er
den beste.

Mvh
Gisle fra Norge

Fra : Anette

Dato : 07-02-04 13:43

Silver <gvmobil@start.no> wrote:
> Er det noen som har tips om utleiefirmaer i nord Danmark ?
> Jeg har sjekket ut noen, men foreløpig ser det ut som
> www.camping4you.dk er den beste.

Hei Gisle

camping4you i Tårs ( som er det samme som www.vendelbo-vans.dk ) er nok den
der er tættest på færgerne fra Norge. Ellers skal du til Baltzer autocamper
i Holstebro eller PB autocamper i Allingåbro
Her www.dk-autocam.dk kan du finde en oversigt over udlejerne i hele
landet.

God ferie

/ Anette

Fra : Silver

Dato : 08-02-04 10:20

"Anette" <anette@readonlymail.com> skrev i melding

> [...]
> der er tættest på færgerne fra Norge. Ellers skal du til Baltzer
autocamper
> i Holstebro eller PB autocamper i Allingåbro

Takk for svar !