Skolepedellen slår til igen...
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 03-02-04 18:24

Så nu er Carsten Stage ......nåe nej for søren.....så er Flemming
Udbjorg ovre på DCU debatrum og lige vejlede debattørerne derovre
hahahahahahaahhah

Er der ikke en som kan købe en fin kasket til ham? med et fint mærke
på?

Hilsen
verner

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 03-02-04 19:14

Det sjove ved det hele er jo faktisk at det er Carsten der var fortaler for
at åbne gruppen for den såkaldte debat som du ønsker at føre.
Jeg har tidligere haft uenigheder med Carsten og andre om hvad og hvordan
debatten i gruppen burde foregå.
Imidlertid tror jeg at jeg er enig med både Carsten og de fleste andre om at
du har lort i roen!!!!!!!!!
Så kan du kalde mig præcis hvad du har lyst til.

Med hilsen, Steen Jakobsen.

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 03-02-04 20:20

> [...]
> hahahahahahaahhah
>
> Er der ikke en som kan købe en fin kasket til ham? med et fint mærke

Du kan selv få en kasket - med ordet "kontrol" stavet bagfra !

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh - NOT !!

Fra : Trix

Dato : 03-02-04 22:07

> Du kan selv få en kasket - med ordet "kontrol" stavet bagfra !

LOL

/Torben

Fra : Trix

Dato : 03-02-04 22:24

> [...]
> hahahahahahaahhah
>
> Er der ikke en som kan købe en fin kasket til ham? med et fint mærke

Verner - helt ærligt.

Hvis du synes, at dette forum består af hyklere, hvis eneste formål er at
svine dig til og nedgøre dine indlæg, så find da et andet sted at holde til.
Hvis du nu pludselig befinder dig så godt med campingguiden, så bliv da for
søren der!
Vi er da nogen der synes, at udveksling af erfaringer om campingpladser,
biler, campingvogne, telte, ja sågar toiletpapir og webergrill (den store)
er emner vi godt kan og vil debatere i gruppen.

Og dog - helt ærligt så vil jeg sgu nok savne dine indlæg. Det er altid
spændende at se, hvad du nu har fundet på. Din vinkel til at anskue tingene
på er ganske interessante.
Jeg er sikker på, at med lidt god vilje, vil du kunne tilføre denne
nyhedsgruppe gode indlæg og synspunkter. Du er jo ikke dum.

Men kunne du da for h...... bare finde et andet sted at lukke alt dit crap
ud om DCU. Det gider vi ikke høre på.

Jeg selv er medlem af FDM. Andre, ved jeg, er medlem af DK-Camp. Nogle har
så valgt DCU.
Frit valg.og demokrati - dine idealer.

Har du forsøgt at få lavet en speciel nyhedsgruppe? Den kunne f.ex. hedde:
dk fritid.antiDCU.dk.
Her kunne du så få din debat om DCU.
Jeg synes det er i orden, at du er utilfreds med forholdene i DCU.
Jeg har ingen kendskab til det - og helt ærligt - jeg er ret ligeglad. Jeg
vælger det, som jeg synes jeg kan støtte.

Og værsgo - kom så bare med alle din store bogstaver og forsøg på at
fastholde, at tingene set fra din side er det rigtige.

Forstå dog vinket med en vognstang.

hilsen Torben

Fra : Kenneth

Dato : 03-02-04 23:46

Verner. Alias bla, bla, what ever. Skrev DESVÆRRE.

> Er der ikke en som kan købe en fin kasket til ham? med et fint mærke
> på?
Du kan vel låne ham din KLAPHAT.

Michael.

Fra : Peder

Dato : 04-02-04 00:55

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Så nu er Carsten Stage ......nåe nej for søren.....så er Flemming
> Udbjorg ovre på DCU debatrum og lige vejlede debattørerne derovre
> hahahahahahaahhah

Pas nu på, du ikke bliver alt for euforisk. Blot fordi du er faldet til
patten (krøbet til korset) i Campingguiden, behøver du jo ikke at opføre dig
som en lille dreng, der har fundet sin sut.

Få nu skudt bjørnen inden du sælger skindet, og få solgt æggene inden du
bruger pengene.
Der kan jo også være skribenter i Campingguiden, som er positivt indstillet
til DCU, hvilket jo i den grad kan få dig til at tænde af.

Men jeg håber da sandelig, at det lykkes for dig at beherske dig, så man her
i dette forum kan slippe for dit hånlige modersmål, samtidig med at
Campingguiden kan være et behageligt sted at besøge.

> Er der ikke en som kan købe en fin kasket til ham? med et fint mærke
> på?

Du har ret, Verner. Du har aldrig startet en tråd med at tilsvine andre
skribenter, før de selv har svinet dig til i et evt. svar på dit indlæg.

Kan du se, hvor faren ligger, når spøgelserne rumsterer i baglokalet?
(Du behøver ikke at svare, Verner, da jeg sandsynligvis kender svaret i
forvejen).

Hilsen
Peder
Som hverken er Carsten Stage, Flemming Uldbj?rg, Kenneth, Kim Olsen eller
andre spøgelsesmodeller, men slet og ret Peder.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 04-02-04 11:14

"Peder" <penybist@penybist.invalid> wrote in message news:<402034c7$0$95051$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

Hej Peder.

> Pas nu på, du ikke bliver alt for euforisk.
) jeg mener ikke at jeg er euforisk Peder! jeg beskriver ganske
enkelt hvad der faktisk foregår! hverken mere eller mindre ))

Blot fordi du er faldet til
> patten (krøbet til korset) i Campingguiden, behøver du jo ikke at opføre dig
> som en lille dreng, der har fundet sin sut.

Her tager du fejl. Jeg er ikke krøbet til noget kors. Jo hvis du mener
at jeg ikke i Campingguiden vil svare på svinerier og SPAM- indlæg så
har du jo ret.INGEN af mine DCU indlæg overskred nogen regler eller
god netedikette, modbevis det hvis du kan!

> Få nu skudt bjørnen inden du sælger skindet, og få solgt æggene inden du
> bruger pengene.

Hehheheheh så er det jo heller ikke værre ) hvis det viser sig, at
Campingguiden opsætter nye regler om, at man overhovedet ikke må
skrive kritiske indlæg om hvad der foregår i DCU ja så må jeg jo
efterleve det! så holder jeg op med at debattere i Campingguiden så
simpelt er det!

> Der kan jo også være skribenter i Campingguiden, som er positivt indstillet
> til DCU, hvilket jo i den grad kan få dig til at tænde af.

Her tager du fejl. Jeg er selv tændt på DCU ! Grundideen er der da
ikke noget i vejen med. Vi medlemmer skal "bare" indføre demokratiet
igen og gøre foreningen til en reel DEMOKRATISK FORBRUGERFORENING.

> Men jeg håber da sandelig, at det lykkes for dig at beherske dig, så man her
> i dette forum kan slippe for dit hånlige modersmål,

Her må jeg sdesværre skuffe dig Peder! jeg vil naturligvis blive ved
med at skrive her i nyhedsgruppen , jeg melder mig da ikke ud på grund
af at et par HYLERE sviner en anden person til heheheheheheh, hvorfor
ialverden skulle jeg det?

samtidig med at
> Campingguiden kan være et behageligt sted at besøge.

Det tror jeg du får ret i. Jeg er overbevist om, at Campingguiden
DENNE gang vil sortere HYLERE og SPAMMERE fra så KUN debatører kommer
igennem til det foraet er beregnet til ))

> Du har ret, Verner. Du har aldrig startet en tråd med at tilsvine andre
> skribenter, før de selv har svinet dig til i et evt. svar på dit indlæg.

Her har du også HELT ret. De to over-HYLERE har haft travlt i den
seneste tid, og så kommer det lidt retur )))

> Kan du se, hvor faren ligger, når spøgelserne rumsterer i baglokalet?

Jo Peder, de 3-4 HYLERE har SPAMMET og HYLET i et stykke tid ! DET
vænner man sig til ))
De fremstiller og præsenterer deres intelligensniveau SELV på
glimrende vis, så ALLE i nyhedsgruppen kan se hvad der foregår mellem
deres ører ))

> Hilsen
> Peder
> Som hverken er Carsten Stage, Flemming Uldbj?rg, Kenneth, Kim Olsen eller
> andre spøgelsesmodeller, men slet og ret Peder.

Det kan jeg se Peder for du skriver jo med din forstand ))

Venlig hilsen
verner

Fra : Peder

Dato : 05-02-04 21:28

> [...]
> har du jo ret.INGEN af mine DCU indlæg overskred nogen regler eller
> god netedikette, modbevis det hvis du kan!

Nu ikke så hellig, Verner!

Den med 'god' netetikette er jo nem at bevise, du leverer jo selv beviserne
i så godt som alle dine indlæg.

Jeg ved ikke hvorfor, men når dit temperament spiller dig et puds i
forbindelse med dine indlæg omkring DCU, eller bestemte skribenter formaster
sig til at levere et indlæg, som du ikke lige er enig i, så sætter din
CapsLock-tast sig fast med meget korte intervaller.

Hvordan forbinder du det råberi med 'god' netetikette?

For du mener vel ikke, at der er andre etiketteregler for dig, end der er
for andre skribenter?

> Det kan jeg se Peder for du skriver jo med din forstand ))

Ja, man må jo nøjes.

Hilsen
Peder

Fra : Revsgaard

Dato : 06-02-04 18:12

Sssh! Peder

Lad nu vær' med, at holde tråden i live.
Lad os debattere nogle emner, der handler
om camping.

Der er snart feriemesse i Herning, hvilket jeg ser
frem til.

Go' weekend
Revsgaard