Børnevenlig cp på Bornholm
Fra : Ukendt

Dato : 03-02-04 01:10

Vi har besluttet at tage til Bornholm til sommer, så jeg leder efter
børnevenlige cp, der.

Gerne lille og hyggelig, gerne med svømmepøl (børnesvømmepøl)

--
mvh Karsten

Fra : Per H

Dato : 03-02-04 07:18

On Tue, 3 Feb 2004 01:09:33 +0100, "Karsten Madsen" <6 SNABELA
drosselvej PUNKTUM dk> skrev:

>Vi har besluttet at tage til Bornholm til sommer, så jeg leder efter
>børnevenlige cp, der.
>
>Gerne lille og hyggelig, gerne med svømmepøl (børnesvømmepøl)

sannes familiecampoing. klart en af de bedre.

Vh Per

icq 8212837

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 03-02-04 08:03

Der er mange !

Prøv at se på dette link:
http://www.dk-camp.dk/default.aspx?pageID=1330&lang=da®ion=7

Her er der links til flere af de nævnte pladser.

/Flemming U

Fra : Preben

Dato : 03-02-04 15:44

hej

dette er klart den bedste..

http://www.bornnet.dk/bornfamcamp/

god tur.

hilsen
preben

Fra : Kirsten & Tim Odders~

Dato : 04-02-04 23:00

Vi var sidste år på Sannes familiecamping. Den bedste campingplads vi har
været på i DK. Men hvis I skal have plads, så skal i bestille NU

Hilsen

Familie Oddershede

Fra : Beach

Dato : 07-02-04 02:48

Har ikke nogen kæmpe erfaring inden for camping, men prøvede det 1. gang
i sommers. Valget var Bornholm da konen aldrig havde og knægten skulle
opleve
Vi prøvede at booke Sannes (flotteste site på Bornholm), alt optaget. Så
prøvede vi Hasle fam-camp. og fik efter 2-3 timers ventetid svar, vi var
velkommen.
Anede stadig intet om camping så der røg en masse mails frem og tilbage
omkring teltstørrelse, strøm mm. og altid svar inden for meget kort tid.

Vel ankommet (4 timer før check-in-tid) fik vi pladsnummer og alt gik
som om de 2 bosse bare ville gøre alt for at hjælpe os på plads.

Hasle har måske ikke de vilde børneting, 2 hoppepuder og nogle
byggeklodser, mooncars mm. Men vores knægt (6 år) var vildt glad for det
og ville næsten altid hellere blive på pladsen i stedet for at køre ud
og se øen. Massere af unger på pladsen, minigolf og næsten det bedste af
det hele... Legepladsen var placeret væk fra vandet og så centralt at
der altid var masser af trafik (gående) at der altid er nogle voksne i
nærheden der kan gribe ind hvis noget skulle gå galt. Som novicer kunne
ingen af os sætte en finger på noget som ikke levede op til vores
forventninger mht. camping.

Når vi nu var på øen, og samtidig havde andre venner på andre pladser så
ville vi af gode grunde prøve at kigge ind på alle de andre pladser. Vi
nåede så rent faktisk kun forbi Sannes familiecamping (knægtens
børnehavekæreste lå der med hendes mor) og må sige at det var nogle
fandens flotte omgivelser. Pool mm. var der sgu ikke noget galt i, men
måske ikke primitivt nok efter min mening
Det som jeg måske blev lidt ked af at se var, at der var så ordnede
forhold at der ikke var en eneste ren natur omkring stedet. Alt var
pyntet op med små hægge og fliser imellem alle pladserne og i det hele
taget virkede det lidt som om at det var meget kunstigt.
Det sidste som jeg nærmest blev rigtig sur over var, at alle ungerne
blev lokket ned til en legeplads 2 cm. fra det åbne vand, rigtig langt
fra den nærmeste campingvogn. Set fra mine øjne så er der her ingen
mulighed for at børn kan lege uden at der altid er min. en voksen som
holder øje med ungerne. Og en børneflok på måske 20 unger ville jeg
aldrig selv overlade andre forældre at klare hvis min egen knægt skulle
deltage.

Det eneste jeg egentlig kunne savne de to pladser imellem var en kiosk
der havde lidt længere åben. Men det er jo nok mere mig (os) der ikke
rigtigt kan planlægge så godt som dem der har prøvet det mere end os

Sorry, måske lidt lang txt. Men så længe man kan holde tråden så er det
forhåbentlig noget du og alle andre kan bruge til noget posetivt.

->Yours Faithfully<-
//Beach
->DK 4000 Roskilde<-
->http://freestyle.dk<-

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-04 14:14

Beach wrote:
> [...]
> Sorry, måske lidt lang txt. Men så længe man kan holde tråden så er
> det forhåbentlig noget du og alle andre kan bruge til noget posetivt.

Super beskrivelse.
Det lader til at det bliver Hasle. Jeg skal lige have checket op med konen
og den anden familie som også skal med.

/karsten