Til de seriøse voksne i nyhedsgruppen.
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 02-02-04 12:20

Til alle jer voksne seriøse i nyhedsgruppen. Lad os mødes i
www.campingguiden.dk til seriøs debat uden HYLERNE, der kun
har forstand til at spamme. Lad HYLERNE blive i denne nyhedsgruppe
hvor de hører hjemme.
Jeg er overbevist om, at Campingguiden ikke IGEN giver de to
over-HYLERE lov til at SPAMME debatten i Campingguiden.

Seriøse campingdebat UDEN HYLERE der leger skolemestre,
internetpoliti og jeg allene vide.

NYHEDER om camping og campingdebat om andet end toiletvæske og farven
på lokumspapiret foregår på

WWW.CAMPINGGUIDEN.DK

Venlig hilsen til de seriøse
verner ))

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 02-02-04 16:25

Egentlig skulle du slet ikke have noget svar på dine indfald - men din
stærke opfordring til at gå i debat med bl.a. dig på Campingguiden,
kalder lidt på et smil !!

Her er lige et frisk klip fra Campingguiden, som viser, at du er lige
så velkommen der, som i denne gruppe:

verner skriver (på Campingguiden):
31-01-2004

Søren Damgaard jeg skriver kun saglige og veldokumenterede indlæg. Jeg
skriver ikke et eneste ord som jeg ikke kan dokumentere indholdet af.

Jeg takker høfligt, venligt og bestemt nej til at bruge dette
"debatforum" i fremtiden. Jeg vil ikke acceptere at blive censureret
og styres af smagsdommere.

Hilsen
verner

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 02-02-04 20:08

flemming@udbjorg.dk (Flemming Udbj?rg) wrote in message news:<719910c5.0402020725.6cb73f84@posting.google.com>...
> [...]
>
> Jeg takker høfligt, venligt og bestemt nej til at bruge dette
> "debatforum" i fremtiden. Jeg vil ikke acceptere at blive censureret

Til Carsten Stage.....undskyld jeg mener Flemming Udbj?rg!

Se EFTER jeg skrev dette indlæg, oplyste Campingguiden, at man ikke
vil censurere i indlæggene! KUN hvis de overskred Campingguidens
regler og god netedikette! Carsten øhhe Flemming ! jeg har ikke
nogen som helst ønsker om at overskride nogen som helst regler og
betingelser, DET kan jeg slet ikke se noget formål i ! Hvis jeg
erfarer (uanset hvor jeg debatterer og skriver indlæg) at jeg bliver
censureret og mine indlæg manipuleres stopper jeg straks med at
debattere og skrive pågældende sted, så simpelt er det.

Jeg er overbevist om, at Campingguiden vil undgå sidste sitaution hvor
to over-HYLERE SPAMMEDE debatten med formål at ødelægge debatten i
Campingguiden! DET tror jeg ikke FJOLSERNE får lov til denne gang!
Disse HYLERE forsvandt da også da al debat var stoppet ! HYLERNE ville
slet ikke debattere KUN SPAMME 11 Kan du huske det Flemming ??? hvor
kalder det dog smil frem hos mig heheheheehh.

Jeg tror vi nu får et debatforum for voksne mennesker der ønsker
seriøs debat om Camping UDEN censur! ikke KUN om toiletvæske og farven
på lokumspapiret, men også om campingens vilkår nu og i fremtiden.

Så I HYLERE ! bliv her og slå på IGNORER, så glæder I langt flere
mennesker end i selv tror, og intelligentsniveauet vil stige
betydeligt i dette forum.

Hilsen
verner

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 03-02-04 08:01

Det handler jo ikke om censur, men om at holde en ordentlig tone og
tillade andre at være uenige med dig! Der findes jo med garanti
enkelte helt fornuftige mennesker uden for Nørre Alslev !

Og Campingguiden har, så vidt jeg kan se, ikke lovet at de ikke vil
censurere -de peger bare på, at hvis du skriver i en ordentlig tone,
så er selv dine indlæg velkomne - og det er jo noget helt andet.

Såh...det hele hænger på, at du har lovet, at opføre dig pænt ! Så du
ryger jo nok i gryden igen, Verner.

/Flemming U

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 03-02-04 13:31

flemming@udbjorg.dk (Flemming Udbj?rg) wrote in message news:<719910c5.0402022300.156a04db@posting.google.com>...
> Det handler jo ikke om censur, men om at holde en ordentlig tone og
> tillade andre at være uenige med dig!

Enig. Tonen ændres automatisk med, at jeg ikke svarer på SPAM
fremover, men kun på indlæg om EMNET der debatteres!
Hvad er det for noget fordrukkent sludder du skriver at jeg ikke
tillader andre at være uenig med mig? hvor ialverden har du det
sludder og vrøvl fra Flemming?

Der findes jo med garanti
> enkelte helt fornuftige mennesker uden for Nørre Alslev !

Jeg tror at alle på Lolland er meget kloge og fornuftige mennesker.
Ja, jeg har endda engang mødt en københavner som virkede meget
fornuftig!

> Og Campingguiden har, så vidt jeg kan se, ikke lovet at de ikke vil
> censurere -de peger bare på, at hvis du skriver i en ordentlig tone,
> så er selv dine indlæg velkomne - og det er jo noget helt andet.

Næe jeg skal, som alle andre, overholde de regler som er opstillet!
DET har jeg ikke noget problem med. Det bliver endda meget nemmere når
SPAMMERNE bliver sorteret fra den seriøse debat )) så du har ikke
en kinamands chance for at skrive i Campingguiden Flemming )).

> Såh...det hele hænger på, at du har lovet, at opføre dig pænt !

Det gør jeg faktisk altid. DU eller andre kan ikke finde et eneste
indlæg hvor jeg overtræder nogen regler. (se lig bort fra de indlæg
hvor jeg svarer på svinerier mod min person ))

Så du
> ryger jo nok i gryden igen, Verner.
>
> /Flemming U

Hilsen
verner )) I kan jo også spille med blind makker ))

Fra : Kim Olsen

Dato : 03-02-04 18:00

> Det gør jeg faktisk altid. DU eller andre kan ikke finde et eneste
> indlæg hvor jeg overtræder nogen regler. (se lig bort fra de indlæg
> hvor jeg svarer på svinerier mod min person ))

Tja fuld af løgn er du da ihverfald Bo Børgesen.!!!!

Hilsen

Kim Olsen

Fra : Hans Jørgen

Dato : 03-02-04 19:26

God grief!

> Der findes jo med garanti
> enkelte helt fornuftige mennesker uden for Nørre Alslev !

Helt ærligt Nørre Alslev? Der er skam mange fornuftige mennesker udenfor
Nørre Alslev. Eks vis i Nørre Vedby, Vålse eller Overhovede.
Jeg kommer selv fra Nørre Vedby, med en del familie der endnu, samt Nørre
Alslev med en del familie, Gåbense med familie, Overhovede med familie, og
vil da betragte os som rimelige fornuftige mennesker, selvom enkelte helt
uden menneskekendskab vil bestride dette! dem ka vi ikke regne med, de ved
ikke bedre!
Men da har jeg holdningen, at hvis man bestrider disse nævnte fakts, så er
man selv ude om det og kan kun sige "Må 1000 fluer hjemsøge dine armhuler".

Jeg kan garantere at Falstringer er rare gode pålidelige sandruelige
mennesker og bliver folk helt tossede på mig siger jeg bare jeg er
fynbo!

> Så du
> ryger jo nok i gryden igen, Verner.

En lille rettelse, på Falster ryger man i den "Sorte grye"

--
Venlig hilsen - Hans Jørgen

Fra : Per H

Dato : 03-02-04 21:38

On Tue, 3 Feb 2004 19:26:11 +0100, "Hans Jørgen"
<hjh@(slet)campingstuff.dk> skrev:

> pålidelige sandruelige
>mennesker

Det lyder fandme kedeligt

Vh Per

icq 8212837

Fra : HansT

Dato : 10-03-04 22:49

ØØØhhh.
Kævl og .........

Hilsen Hans T.

Fra : Helge Nielsen

Dato : 15-03-04 22:36

Fra : Hans Jørgen

Dato : 17-03-04 10:27

HansT wrote:
> ØØØhhh.
> Kævl og .........
>
> Hilsen Hans T.

OK, det var altså blot et (tilsyneladende mislykket) forsøg på lidt humor i
en ellers speciel tråd, men ok.......sorry

--
Venlig hilsen
Hans Jørgen

Fra : Sten bo

Dato : 17-03-04 11:08

Hans Jørgen wrote:

> OK, det var altså blot et (tilsyneladende mislykket) forsøg på lidt
> humor i en ellers speciel tråd, men ok.......sorry

enig i begges udbrud, og der er vel heller ikke modsætninger i det der
menes.
Bare emnet: Til de seriøse voksne..... får alle lamper til at blinke - og
det var vel også meningen Kan gi indlæg længe efter ;(
--
hilsen sten bo
http://www.justkidding.dk/billeder/graphics/diverse04/pic_worker.jpg