TV hvilken størrelse
Fra : Per H

Dato : 30-01-04 17:23

Hvad størrelse TV er mest brugt i CV

Er 14" ikke for lille? men meget mere er der vel ikke plads til?

Findes der ikke noget mellem 14" og 20"

Vh Per

icq 8212837

Fra : T. Hartung

Dato : 30-01-04 19:22

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad størrelse TV er mest brugt i CV
>
> Er 14" ikke for lille? men meget mere er der vel ikke plads til?
>
> Findes der ikke noget mellem 14" og 20"

Hey Per

Har selv en 14" syntes da det er yderst passende - hvis du skal til og
investere i et nyt TV - ville jeg - hvis der var mig - købe en af de nye TFT
fladskærme med indb. TV-tuner- veje og fylder mindre og ser bare pænere ud.
Du kan så bruge den som PC skærm når du er hjemme - men bare ikke til
Pocket ))

--
mvh.

T. Hartung ** Nu også med GPS **
VW Passat 1,8T - Hobby 545TK Prestige
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : Per H

Dato : 30-01-04 21:34

On Fri, 30 Jan 2004 19:21:30 +0100, "T. Hartung" <t.hartung@nospam.dk>
skrev:

> [...]
>investere i et nyt TV - ville jeg - hvis der var mig - købe en af de nye TFT

ja det ville jeg også gerne, de er ret flotte. men det er prisen
også. men de bliver hurtigt billigere, tror nok jeg køber et alm. 14"
til ca 1000 kr.

Det er jo fjernbetjeningen der er så utrolig vigtig .

Vh Per

icq 8212837

Fra : Trix

Dato : 30-01-04 21:47

-Klip-

> Det er jo fjernbetjeningen der er så utrolig vigtig .

Husk også at undersøge, om fjernsynet har autosøgning af stationer. Det er
en stor fordel, specielt når du ankommer til en ny plads.

Hilsen Torben

Fra : phk

Dato : 31-01-04 10:45

"Trix" <post@FJERNrisager-give.dk> skrev i en meddelelse

> Husk også at undersøge, om fjernsynet har autosøgning af stationer. Det er
> en stor fordel, specielt når du ankommer til en ny plads.

Og gerne også tekst-tv med hukommelse.

--
Per, Esbjerg

Fra : Per H

Dato : 01-02-04 16:54

On Sat, 31 Jan 2004 10:45:17 +0100, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
skrev:

>"Trix" <post@FJERNrisager-give.dk> skrev i en meddelelse

>Og gerne også tekst-tv med hukommelse.
Tror sku jeg køber det kvicky har til 900 kr,

der er aut. kanalsøger på, og det er længe leve dovenskaben.

Vh Per

icq 8212837

Fra : Jørn Bang

Dato : 30-01-04 18:13

Jo, der findes 15" som mange fladskærme f.eks. er også er der 17"

Jørn Bang
jb(slet)@j-l.dk

Fra : Sten bo

Dato : 01-02-04 09:35

Per H wrote:
> Hvad størrelse TV er mest brugt i CV
>
> Er 14" ikke for lille? men meget mere er der vel ikke plads til?
>
> Findes der ikke noget mellem 14" og 20"
>

> Vh Per
>
> icq 8212837

Så i går at det lokale Aldi i Helsingør har en 17" Multimedie monitor
fladskærm stående. Rest fra et tidligere tilbud. Man syns at der står 4600
hen over en anden seddel med 57 - eller der omkring.
Lidt kryptisk liste over egenskaberne - men 75 ohm indikerer vel at der er
tuner så den kan bruges som tv Set af hjælpsom anden kassekø/kunde.
Aldis PC tilbud plejer at være rimelige - så måske?

Andet nyttigt pc ting Hold standby strømtyvene i ave. - Fundet i Fakta -
230 V fordeler dåse (Elspareskinne!) m. 5 tilslutninger - styret af et usb
stik. Tilsluttet udstyr får først strøm når pc´en tændes. 59 kr. og så skal
jeg vist ha en usb fordelerboks (Aldi) da alle huller er i brug ;-( Har
allerede et ekstra pci-usb kort i pc-en.

"ormegården" under bordet vokser stadig.

mvh sten bo

Fra : Sten bo

Dato : 02-02-04 13:05

Sten bo wrote:

> Andet nyttigt pc ting Hold standby strømtyvene i ave. -

er vel revelevant i cv også

faldt over lang tråd http://cph.ing.dk/konf/root/tekmil/html/3836.html

dette link virker da her

sten bo