Peugeot 307 2.0 HDI 90 HK
Fra : Trix

Dato : 30-01-04 17:18

Nogen der har erfaring med Peugeot 307 HDI 90HK som campingtrækker.

Hilsen Torben

Fra : T. Hartung

Dato : 30-01-04 19:36

"Trix" <post@FJERNrisager-give.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har erfaring med Peugeot 307 HDI 90HK som campingtrækker.

Har bare den opfattelse at alt moderne diesel der hedder TDI, HDI, JTD, CDI,
TDCI, LSD og EPO og hvad har vi med turbo og pumpedyseteknik trækker
utroligt godt og det ved lave omdrejninger - tro bestemt 307 HDI er en
lækker køremaskine også med CV på.

En god ven kører C5 med 110 HK HDI med en Knaus Eurostar bagpå - og det går
bare fremad ,-))) - hehe - men ikke som min 1,8T'er når ham og jeg snakker
biler det vil min ALTID være bedre ))))
--
mvh.

T. Hartung ** Nu også med GPS **
VW Passat 1,8T - Hobby 545TK Prestige
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : Trix

Dato : 30-01-04 20:05

-Klip-
> [...]
går
> bare fremad ,-))) - hehe - men ikke som min 1,8T'er når ham og jeg snakker

He He - Torben

Passat er jo altid godt - det kan vi godt være enige om.
Men kom bare an når stigningerne bliver store og lange, så vil du blive
misundelig over bundtrækket i min Passat TDI 110 HK.
Så kan det godt være du bliver nødt til at hægte Hobbyen af for at følge
med

Nu er mit problem bare, at jeg står for at skulle have ny firmabil.
Beskatningen gør, at jeg naturligvis kigger på alternativer, der er knap så
dyre i indkøb. Men lur mig, om ikke det bliver Passat igen.

For øvrigt - tak for din venlige hjælp omkring Baia del Marinaio. Måske ses
vi der til sommer ? - det kunne være sjovt at mødes.

Hilsen
Torben Risager

Fra : T. Hartung

Dato : 31-01-04 00:20

> [...]
> misundelig over bundtrækket i min Passat TDI 110 HK.
> Så kan det godt være du bliver nødt til at hægte Hobbyen af for at følge

Nååååååååååå du køre uden CV så tror da pokker ....... ))

> For øvrigt - tak for din venlige hjælp omkring Baia del Marinaio.

Velbekommer

Måske ses
> vi der til sommer ? - det kunne være sjovt at mødes.

ja da og ..... jeg kommer først frem )))))

Fra : Trix

Dato : 31-01-04 08:56

> Nååååååååååå du køre uden CV så tror da pokker ....... ))

He he - godt forsøgt....

> ja da og ..... jeg kommer først frem )))))

Pas nu på du ikke tager fejl af årstiderne. Det lyder jo helt som om, at du
kun regner med at have skiene med og lader Hobbyen blive hjemme )

Hilsen Torben

Fra : Henry Sønderskov Mad~

Dato : 01-02-04 13:41

Trix <post@FJERNrisager-give.dk> skrev:
>Nogen der har erfaring med Peugeot 307 HDI 90HK som
campingtrækker.

>Hilsen Torben
Det er ikke en Peugeot men en Citroen xsara picasso også en 2.0
HDI 90 HK og det skulle være samme motor, og den er fremragende
til at trække campingvogn har haft den med til Østrig og det var
over forventning, og så brugern den ikke meget olie uden
campingvogn.

Hilsen Henry