Helt vildt OT
Fra : Gismo

Dato : 29-01-04 16:26

Jeg fandt engang se side med smileys (emotions) nu kan jeg ikke hitte den
igen kan nogen hjælpe.

Gismo.

Fra : edob

Dato : 29-01-04 20:50

> Jeg fandt engang se side med smileys (emotions) nu kan jeg ikke hitte den
> igen kan nogen hjælpe.
>
> Gismo.

Ja, svaret på dine bønner er her:

www.smileycentral.com

Venlig hilsen, Frank

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 29-01-04 21:45

Du efterlyser en side - her kommer en hel kasse !

http://www.smileyworld.com/dictionary/

- og hvis du vil have mere, søger du bare på smiley i google, så vælter det op.

/Flemming

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 30-01-04 10:45

flemming@udbjorg.dk (Flemming Udbj?rg) wrote in message news:<719910c5.0401291245.6401c8cd@posting.google.com>...
> Du efterlyser en side - her kommer en hel kasse !
>
> http://www.smileyworld.com/dictionary/
>
> - og hvis du vil have mere, søger du bare på smiley i google, så vælter det op.
>
> /Flemming

Nå i tre! jeres indlæg har rigtig meget med CAMPING at gøre HVA DO
Carsten ??

Men reglerne i denne nyhedsgruppe gælder åbenbart ikke JER ! I pisser
på alle andre deltagere i denne nyhedsgruppe , HVOR usympatisk kan
man blive.

Forbered jer på at HYLERNE nu kommer på banen for deres verden er NU
ved at bryde sammen! ELLER ........nåe nej......

Hilsen
verner

Fra : Gismo

Dato : 30-01-04 19:29

Flemming Udbj?rg wrote:
> Du efterlyser en side - her kommer en hel kasse !
>
> http://www.smileyworld.com/dictionary/

Tak for hjælpen, da tråden er OT. skal den også være kort.
Don't feed the troll :-r

Gismo.

Fra : T. Hartung

Dato : 31-01-04 00:26

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tak for hjælpen, da tråden er OT. skal den også være kort.
> Don't feed the troll :-r

hehe du søger vel bare en smiley med CV på - så er det ikke helt OT
længere - og "kort" er da landkort over sydeuropa ikk' ?

god weekend! )

--
mvh.

T. Hartung ** Nu også med GPS **
VW Passat 1,8T - Hobby 545TK Prestige
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 31-01-04 10:07

> Don't feed the troll :-r
>
> Gismo.

Jamen der er ingen troll. Han er en fiktion med mange skjulte ansigter !
Og man kan da ikke føde fiktioner - vel ??

/Flemming U

Fra : Sten bo

Dato : 31-01-04 12:27

Flemming Udbj?rg wrote:

> Jamen der er ingen troll. Han er en fiktion med mange skjulte
> ansigter ! Og man kan da ikke føde fiktioner - vel ??
>
> /Flemming U

Så en fiml hvor myndighederne før jul ville spjælde den rigtige julemand
som en bedrager der snyder børn og voksne. Forlangte beviser på hans
eksistens og virksomhed.

Vanskeligt da magien kun virker julenat.

Sagen faldt da man dels ikke kunne bære at ta illusionerne fra de troende -
ville blive en ond verden, men især da forsvaret holdt en dollarseddel op og
læste; "Vi tror på Gud"

Så selvfølgelig er der trolde og de "fødes" når vi går i "fælden" og
prikker i tangenterne.
alt er kun tidsfordriv og en illusion

mvh sten bo

Sidste chance for rulle en snemand - klæ den godt på, så holder den
længere.....

Fra : Gismo

Dato : 01-02-04 12:28

Sten bo wrote:

> Så en fiml hvor myndighederne før jul ville spjælde den rigtige
> julemand som en bedrager der snyder børn og voksne. Forlangte beviser
> på hans eksistens og virksomhed.
>
> Vanskeligt da magien kun virker julenat.

Måske jeg skulle undersøge det nærmere, jeg mener virksomheden har
hovedkvarter på Grønland, er der så nogen der ved om der helårs åbne
campingpladser der oppe. :)))

Gismo.

Fra : Sten bo

Dato : 01-02-04 13:31

Gismo wrote:

> Måske jeg skulle undersøge det nærmere, jeg mener virksomheden har
> hovedkvarter på Grønland, er der så nogen der ved om der helårs åbne
> campingpladser der oppe. :)))
>
> Gismo.

du finder lidt på http://www.travel-market.dk/cfml/guide.cfm?COUNTRY_CODE=GL

bl.a.
Overnatning
Der er mange forskellige former for overnatning i Grønland, men udbuddet er
meget forskelligt fra by til by. I nogle byer kan man overnatte på byens
kollegium, og andre steder kan man bo på luksushotel. Det er også tilladt at
slå sit telt op over alt, så man kan altid få et sted at sove.
Camping
Man må slå sit telt op alle steder i Grønland, men man skal ikke regne med
at finde campingpladser, som man kender dem fra resten af Europa. De fleste
har ingen faciliteter overhovedet. Nogle steder er der opstillet skurvogne
med toilet- og badefaciliteter

men

Sirius http://www.sok.dk/flaaden/mynd/sirius.htm er vist eksperter og har
sikkert nogle turforslag.

mest kendt i øjeblikket
http://kronprinsen.tv2.dk/hkhkronprinsen/sirius/80/index.html

og her er lidt baggrund.

http://directory.google.com/Top/World/Dansk/Samfund/Forsvaret/Andre_myndigheder_i_Forsvaret/Sl%C3%A6dehundepatruljen_Sirius/?il=1

prøv med en mail der går på jul og magi. sikker på at de har nogle
oplevelser at trække på - det er jo en lang nat.

og så er der er ikke søgt efter julemandens campingplads - den må ellers
være selvskreven for jule vintercampister m hang til staldarbejde.

sten

ps. Combi-Camps til Island leveres med ekstra store hjul - og
termo-sovekabiner.
husk termosokkerne - ikk´