Bogense camp.
Fra : Per H

Dato : 28-01-04 17:53

Vi regner at skal til Bogense camp i påsken, 5*

En der kan sige godt eller skidt.?

Vh Per

icq 8212837

Fra : Verner

Dato : 28-01-04 18:30

On Wed, 28 Jan 2004 17:52:52 +0100, Per H <phbyg@privat.dk> wrote:

>Vi regner at skal til Bogense camp i påsken, 5*
>
>En der kan sige godt eller skidt.?
>

>Vh Per

Hvad er dog gået galt her i gruppen ?

Der er smuttet et indlæg igennem som handler om camping

Verner

Fra : Per H

Dato : 28-01-04 18:43

On Wed, 28 Jan 2004 18:30:16 +0100, Verner <Verner@post.dk> skrev:

>Hvad er dog gået galt her i gruppen ?
>
>Der er smuttet et indlæg igennem som handler om camping
Ja jeg syndes lige vi trængte til lidt forandring-

Vh Per

icq 8212837

Fra : Allig8or

Dato : 29-01-04 13:26

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Vi regner at skal til Bogense camp i påsken, 5*
>
> En der kan sige godt eller skidt.?
>

> Vh Per
>
> icq 8212837
Det er da OK,der er jo 2 pladser i Bogense Strandcamping og Kystcamping..
Strandcamping er en ***** plads,og det er næsten nyt det hele...
Den ligger dog lidt tilbagetrukket fra vandet...
Kystcamping,ligger lige ud til vandet....
Links:
http://www.bogensecamp.dk/

http://www.kystcamping.dk/

fastligger i Bogense....

--
Allig8or
Allig8or125@hotmail.com

Fra : sæbelaursen

Dato : 31-01-04 11:15

KYST camping - er en OK plads - men lidt slidt i toilet og
badefaciliteterne - men det er jo heller ikke der vi opholders os mest.
Den ligger dejligt - udsigt - let til det hele og et rigtig rigtig sødt par
der har pladsen.
De gør alt for at man føler sig velkommen - Har været der en tre fire gange
i 2003.

Bogensecamp - har jeg ikke været på - og kan derfor hverken sige godt eller
skidt - men en ny plads er da altid rar at komme på
medmindre der er så mange restriktioner at det ubehageligt- men som sagt jeg
kender den ikke.

Og IHHHHHHHHHHHHHHHH hvor vi glæder os til starten på 2004 - rent
campingmæssigt.

Håber på plads i Juelsminde i år -
Carsten