Mangler et vindue
Fra : Anita

Dato : 26-01-04 10:13

Vi har været så uheldig, at få en revne i den ene siderude i
campingvognen. Det er en Home-Car Rally GT 532. Vi mener det er en
model 1983-84 - den er mørk indvendig, hvis det hjælper. (Problemet er
den er registreret første gang 1990 og det er ikke den model).

Vi kørte den til den forhandler vi plejer at benytte, men han kan ikke
skaffe ruden. Heller ikke ved importøren. Denne model er simpelthen
udgået og der kan ikke skaffes reservedele til den. Han har så prøvet
ved forskellige forhandlere - men uden held. Importøren foreslog at
alle vinduer blev udskiftet, for det havde han gjort ved én. Dette
forslag var dog en mulighed, men,,,,,,,,,,,,,!!!! Der må være en
anden løsning?

Skulle nogen kende nogen eller ved hvor der er én, vil vi meget gerne
høre fra jer. Det kan evt. også være én der har en "hel" campingvogn
til at stå der bare skal skrottes. Det kan også være der findes en
form for "reservedelslager for campingvogne" her på nettet, ligesom
til biler.

Med venlig hilsen

Anita Hansen

Fra : Harry

Dato : 27-01-04 10:17

> [...]
> model 1983-84 - den er mørk indvendig, hvis det hjælper. (Problemet er
> den er registreret første gang 1990 og det er ikke den model).

Problemet kan også løses på en anden måde, jeg har i hvert fald gjort
det for en bekendt, vi købte et vindue hos www.camper.dk, der var en
lille smule større end det gamle og savede så hullet fra det gamle
vindue lidt større. Den var en nem operation. Vi brugte en alm.
stiksav med en specialklinge, som vi købte i byggemarkedet. Camper.dk
leverer vinduer med gummirammer og alle beslag og i forskellige
toninger. Det kan så være at der er en (lille?) farveforskel i forhold
til de gamle vinduer.
Kan I ikke leve med det, er der kun den ene vej tilbage, som jeres
forhandler tilbød.
I skal angive jers forhandler, når i køber hos Camper.dk og vinduet
bliver leveret via ham.
Hilsen. Harry.

Fra : Gismo

Dato : 27-01-04 10:26

Harry wrote:
> Kan I ikke leve med det, er der kun den ene vej tilbage, som jeres
> forhandler tilbød.

Front ruden til en Knaus (oplukkeligt) koster 4500.- bananer, så det med at
skifte hele vejen rundt kan blive en bekostelig affære, du vil også
oplukkelige vinduer over alt.

Gismo.