kandresen@tdcadsl.dk
Fra : Kirsten Andreassen

Dato : 26-01-04 02:53

Jeg er for første gang inde og læse under rubrikken camping,og jeg må
indrømme, at jeg er temmelig chokkeret over at læse den megen
MUDDERKASTNING der er mellem nogle personer omkring DCU.
Dertil kan jeg kun udtrykke, at det syntes jeg er en stor skam. For
hvis man ikke er tilfreds med at være medlem kan man jo melde sig ud,
det ville jeg da selv gøre hvis jeg ikke var tilfreds med at være
med.Når dette så er sagt kan jeg fortælle at jeg selv er yderst
tilfreds med at være medlem af DCU,ja jeg glæder mig ligefrem til at
få campingbladet. Jeg syntes virkeligt det har været med til at give
vores familie mange gode råd og tip som vi virkelig har kunnet bruge
da vi startede som campister i 1998.Der er da også enkelte ting som
jeg kunne tænke mig anderledes, men det opnås bedst ved at man stiller
forslag og holder sig til en ordentlig tone! Jeg tror da helt bestemt
på, at de personer som jeg inat flere gange har læst bliver kaldt
PAMRERE også er åbne for dialog og forbedringsforslag. Så DCU hermed
roser til jer fra et tilfreds medlem
Jeg kan se der også er mange seriøse indlæg og gode ideer at hente
her,så jeg vil da helt sikkert kigge ind på debatterne en anden gang
Mange hilsener
Kirsten