Indsamling til Verner
Fra : Verner.fobi

Dato : 23-01-04 16:25

Er der ikke tilfældigvis et par andre debattører som vil være med til
at samle sammen til et Polartelt og en enkeltbillet til VERNER.

Jeg er sgu da ved at få tarmslyng af at høre på den intetsigende
kværulant.

Verner for fanden - få dig et liv, evt. prøv at campere i stedet for
at sidde herinde altid. Du er efterhånden ved at være for meget af det
gode.

Har du ikke selv opdaget det, så kan jeg fortælle dig at folk er pisse
trætte af at høre på dig.

Det er det samme lort du lukker ud hele tiden.

Vær nu lidt smart og så prøv at dæmpe dig lidt og lad
campinginterresserede bruge denne debat istedet for at gøre denne
gruppe til en side om politik uden indhold.

På forhånd tak fra en afslappet campist, som er tilfreds med sit
medlemsskab i DCU (og nej verner, jeg er ikke et af dine
DCU-spøgelser, eller en Spion eller hvad du nu ellers føler dig
forfulgt af).

Fra : Gismo

Dato : 23-01-04 16:49

Verner.fobi wrote:
> Er der ikke tilfældigvis et par andre debattører som vil være med til
> at samle sammen til et Polartelt og en enkeltbillet til VERNER.

Nix, kaster ikke perler for svin.

> Jeg er sgu da ved at få tarmslyng af at høre på den intetsigende
> kværulant.

Søg straks læge.

> Verner for fanden - få dig et liv, evt. prøv at campere i stedet for
> at sidde herinde altid. Du er efterhånden ved at være for meget af det
> gode.

Enig

> Har du ikke selv opdaget det, så kan jeg fortælle dig at folk er pisse
> trætte af at høre på dig.

Sikkert, men det er den eneste fornøjelse han har i bitre liv, og måske
eneste kontakt til andre alm. mennesker
så nok engang. Don't feed the troll.

> Det er det samme lort du lukker ud hele tiden.

Ja, men du er med til at bære brænde bålet ved dette her.

> Vær nu lidt smart og så prøv at dæmpe dig lidt og lad
> campinginterresserede bruge denne debat istedet for at gøre denne
> gruppe til en side om politik uden indhold.

Vi må bare være smartere, Don't feed the troll. Han må kunne ignoreres til
døde

I hans regnskab står der 1-0 til ham over dig fordi du lod dig provokere til
at skrive et indlæg om hans person.
Hvis Verner har skrevet dette er jeg sku' bagud 1-0 )

>og nej verner, jeg er ikke et af dine
> DCU-spøgelser, eller en Spion eller hvad du nu ellers føler dig
> forfulgt af).

Nææ, men du sprang ud af æsken, det er også fint, bare ikke hvis du gerne
vil have Verner skal dæmpe sig, nu kan han så få et par dage til at gå med
at nedgøre dit indlæg og dig i jeg ved ikke hvor mange forskellige navne.

Gismo

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-04 19:41

"Verner.fobi" <verner.fobi@sol.dk> skrev i en meddelelse

> klip...

Er dit indlæg bedre ?

Tør du ikke bruge et navn ?

Mvh. Per.

Fra : Gismo

Dato : 23-01-04 20:07

Per Olsen wrote:
> "Verner.fobi" <verner.fobi@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Er dit indlæg bedre ?

Ja. jeg påpegede at det er på den måde der holdes liv i den debat som mange
betegner som netstøj. Manden har selvfølgelig ret til en holdning, men det
er de gamle melodier der spilles igen og igen. Verner.fobi efterlyste en
måde hvorpå man kunne dæmpe Verner og jeg kom med et forslag.

> Tør du ikke bruge et navn ?

Jo. det gør jeg også.... Gismo
Det der er essensen i et synoym er at det bruges at EN person, jeg vedbliver
med at bruge samme synoyn altså i dette tilfælde Gismo, om det så havde
været Jens Hansen eller andet kunne være fløjtede ligegyldit.

Med venlig hilsen Gismo... Fik jeg nævnt mit navn.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 24-01-04 12:08

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message news:<401170da$0$27317$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>...

> [...]
> været Jens Hansen eller andet kunne være fløjtede ligegyldit.
>
> Med venlig hilsen Gismo... Fik jeg nævnt mit navn.

Gismo DU siger så kloge ord, at jeg NU er helt fortrøstningsfuld på
menneskehedens vegne.

Hilsen
verner

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-04 17:47

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Med venlig hilsen Gismo... Fik jeg nævnt mit navn.

Det gjorde du da. Det var heller ikke dit svar jeg hentydede til. Som du kan
se øverst var mit svar til "Verner.fobi" <verner.fobi@sol.dk>
Jeg kan kun være enig med dig i det du har skrevet, men mener dog alligevel
at (den "rigtige") Verner også har lov at udtrykke sig, selvom hans
udtalelser og udtale kan være lidt "alternativ". Det kan desværre ende med
at budskabet, der jo kan være godt nok, drukner i ævl og kævl og
personforfølgelse.
Men et nyt indlæg som det der startede denne tråd hører absolut ikke til
her.
Jeg vil også gerne selv bestemme hvad jeg syntes om mine
"med-nyhedsgruppe-brugere" (citat Verner.fobi: Har du ikke selv opdaget det,
så kan jeg fortælle dig at folk er pisse trætte af at høre på dig.)
Men det kan være jeg er alene med det synspunkt ?

Mange hilsner

Per.

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-04 17:55

"Per Olsen" <per.olsen snabel-a post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> skrev i en meddelelse

PS. Undskyld at jeg kom til at blande mig igen.

Jeg skal nok prøve at lade være næste gang. Det er jo et tåbeligt
tidsspilde......

Mvh. Per