Isabella tilbehør
Fra : preben & Anne-Maj

Dato : 21-01-04 22:06

Vi overvejer at købe en udbygning til vores Isabella Commodore telt med
skillevæg.

Er der nogen steder man kan spare penge på at købe det online???

Jeg kender ikke prisen på disse, kan ikke finde priser nogen steder på
nettet på Isabella's produkter???

Fra : == J E N S ==

Dato : 22-01-04 14:15

Hej Hej.
Til Gruppen.
Der findes en online forhandler der er op til 40% billigere oppe i
nordjylland.
De udsender et stort katalog med priser på, og varene sendes næsten fra dag
til dag.
Jeg kan ikke huske adressen, men vil gerne have den, hvis der er nogen der
ved det.
På forhånd tak.
Det er ovre i nærheden af Blokhus.
Hilsen Jens

Fra : Henrik

Dato : 22-01-04 16:13

"== J E N S ==" <Byrgesen@post.tele.dk.com> skrev i en meddelelse
> Hej Hej.
> Til Gruppen.
> Der findes en online forhandler der er op til 40% billigere oppe i
> nordjylland.
Det kunne være denne du mener http://hks-camping.dk/
/henrik

Fra : Tommy Hansen

Dato : 22-01-04 18:28

"Henrik" <oz5adx_remove_@_remove_hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det kunne være denne du mener http://hks-camping.dk/
> /henrik

Hej.

Jeg mener ikke at HKS-Camping sælger Isabella telte og udstyr. Jeg ved fra
flere campingforhandlere at Isabella ikke vil have at man sælger deres grej
billigere en den pris Isabella angiver.
Det kalder man prisaftaler og det er direkte ulovligt, men sådan noget er
svært at bevise - især da forhandlerne jo tjener flere penge når der ikke er
fri konkurence.
I øvrigt kan jeg kun anbefale at købe sit udstyr hos www.hks-camping.dk -
www.campingpriser.dk - www.billigcamping.dk - der er en del penge at spare.

--
Tommy Hansen

http://home13.inet.tele.dk/kth - mest om camping

Fra : Hans J Mathiesen

Dato : 22-01-04 22:40

En side udbygning til Commodore koster 3295kr. dette er nye priser, kan
forsøge med et overgemt vis nogen har dette lægene.

Mvh. Hans J