Tak til DCU og Gruppen
Fra : preben & Anne-Maj

Dato : 19-01-04 17:47

Som i nok har opdaget er vi nye i gruppen og købte vores campingvogn sidste
år ( ikke den sidste)....

Til al den debat om DCU vil vi bare sige, vi meldte os ind i DCU med det
samme fra anbefaling fra venner og familie, da vi har 3 små børn 1, 3 og 7
år, og indtil nu kan jeg sige at det har vi ikke på noget tidspunkt
fortrudt.

Vi har dog ikke prøvet andre end DCU's pladser, eller andre camping klubber
men som det er lige nu har vi egentlig heller ikke lyst eller behov for
det...

Vi skylder DCU en tak for en god start som campister.
Osse en tak for svar her fra gruppen på vores måske dumme spørgsmål.

familen Seerup Vendsyssel

Fra : Tommy Hansen

Dato : 19-01-04 18:00

"preben & Anne-Maj" <seerup@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Hej og velkommen i gruppen og som campister,

> [...]
> samme fra anbefaling fra venner og familie, da vi har 3 små børn 1, 3 og 7
> år, og indtil nu kan jeg sige at det har vi ikke på noget tidspunkt

Børnefamilier er nok dem der får noget ud af DCU da børn er gratis på
DCU-pladserne, så det lyder fornuftigt at I meldte Jer ind der..

> Vi skylder DCU en tak for en god start som campister.
> Osse en tak for svar her fra gruppen på vores måske dumme spørgsmål.

Som man siger: Der findes ikke dumme spørgsmål, men kun dumme svar

Håber I får lige så meget fornøjelse af at campere som vi har haft i mange
år.

--
Tommy Hansen

http://home13.inet.tele.dk/kth - mest om camping

Fra : Andreas Falck

Dato : 20-01-04 01:42

I news:400c09fb$0$95110$edfadb0f@dread11.news.tele.dk skrev
preben & Anne-Maj følgende:

[ ... ]
> Vi skylder DCU en tak for en god start som campister.
> Osse en tak for svar her fra gruppen på vores måske dumme spørgsmål.

Ingen spørgsmål er dumme, - men der findes dumme svar

Og så lige et velkommen til gruppen og dejligt at læse at I er glade
for jeres liv som campister.

http://sda-net.dk/ + http://skabelsen.info/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Jette-Kirsten Larsen

Dato : 23-02-04 18:10

"Andreas Falck" <andreas.falck@jyde.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ingen spørgsmål er dumme, - men der findes dumme svar
>
> Og så lige et velkommen til gruppen og dejligt at læse at I er glade

Siger du Andreas - og du vil sælge din vogn - undskyld, kunne ikke dy
mig.

Knus Jette-Kirsten