Nye campister
Fra : preben & Anne-Maj

Dato : 19-01-04 14:59

Hej , vi er en ung familie på 5, vi købte en TEC King 500 1988, med et helt
nyt Isabella commodore fortelt, vi gav 20000 kr for den, ville ikke
investere for mange penge på en CV før vi vidste om det var noget for os,
DET ER DET HELT SIKKERT.

nu kommer så spørgsmålet, hvad skal der laves/tjekkes nu her inden sæsonen
går igang, hvad er der, der kan/skal tjekkes???

har vi givet for meget for den?????

den er i meget pæn stand både inde og ude!!!!!

hvad kan vi evt få for den om et par år når vi vil ha en HELT ny???

kan vi bruge forteltet til den nye vogn????

Venlig hilsen Familien Seerup, Vendsyssel

ps. er der nogen der kan anbefale en Campingplads, til os med 3 børn under 8
år, hvor vi kan ligge hele den kommende sæson, helst i nordjylland...... er
medlem af DCU....

Fra : Peter Schrøder

Dato : 19-01-04 15:26

"preben & Anne-Maj" skrev
> har vi givet for meget for den?????

Et telt alene koster ca 10.000,00, så det
synes jeg ikke. Hvis vognen i øvrigt er eller kan synes.

> hvad kan vi evt få for den om et par år når vi vil ha en HELT ny???

Stort set det samme vil jeg tro. Det halve hvis i beholder
teltet.

> kan vi bruge forteltet til den nye vogn????

Hvis den har samme skinnemål, ja. Men man får næsten
teltet smidt i nakken når man køber en ny vogn, så
det er mindre væsentligt.

> [...]
8
> år, hvor vi kan ligge hele den kommende sæson, helst i nordjylland......

"Alle" DCU pladser er børnevenlige. Og der er
normalt et hav af børn under 12 år gennem det
meste af sæsonen.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Steen Larsen

Dato : 19-01-04 15:44

Peter Schrøder wrote:
> "preben & Anne-Maj" skrev
>
> Et telt alene koster ca 10.000,00,

Hvor køber man et helt nyt Isabella commodore fortelt for 10000 kr?

--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen

Fra : Peter Schrøder

Dato : 20-01-04 08:48

"Steen Larsen"skrev
> Hvor køber man et helt nyt Isabella commodore fortelt for 10000 kr?

Det var et gæt.
Da vi købte vores sidste cv i 96 var listeprisen på
teltet 9.900,00 i vores størrelse. Jeg troede egentlig
ikke at det var steget siden....

Fra : Per H

Dato : 19-01-04 18:10

On Mon, 19 Jan 2004 14:58:46 +0100, "preben & Anne-Maj"
<seerup@post.tdcadsl.dk> skrev:

>nu kommer så spørgsmålet, hvad skal der laves/tjekkes nu her inden sæsonen
>går igang, hvad er der, der kan/skal tjekkes???

Prøv at gå ind på denne side
http://home13.inet.tele.dk/kth/
og også ned til linkene til andre hjemmesider.

Der er rundt omkring en del gode råd.

>har vi givet for meget for den?????
20000 for CV og telt. nej det tror jeg ikke.

>kan vi bruge forteltet til den nye vogn????
Ville måske være synd at sætte et brugt tælt på ny vogn, med mindre
det står som nyt.

>ps. er der nogen der kan anbefale en Campingplads, til os med 3 børn under 8
>år, hvor vi kan ligge hele den kommende sæson, helst i nordjylland...... er
>medlem af DCU....

Kig under DCU-

Vh Per

icq 8212837

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 19-01-04 18:33

> [...]
8
> år, hvor vi kan ligge hele den kommende sæson, helst i nordjylland......

Jeg ved at Års Camping er utrolig billig til fastliggere hvis det er det som
du på tænker, der kommer vist nok nye forpagtere i år, og jeg kender ikke
noget til de tiltag de vil lave

Min søster gav sidste år 3800 kr for 12 md for 2 voksen og 2 børn

Det fleste på pladsen er fastliggere, og der er både unge og gamle

Vi har selv lagt på pladsen et par weekender sidste år, Toiletterne er ikke
af det nyeste, men pæne og rene, der er ikke det store udvalg i kiosken, da
der kun er 10 - 15 min gang til Fakta og lign går folk hellere der ned og
køber ind

Mvh Jesper

Fra : Steen Larsen

Dato : 19-01-04 19:43

Jesper Pedersen wrote:

> [...]
jeg
> kender ikke noget til de tiltag de vil lave
>
> Min søster gav sidste år 3800 kr for 12 md for 2 voksen og 2 børn

Jeg fandt denne hjemmeside for Års med en underside om Års camping.

http://www.aars.dk/default.asp?kategori1=turist&id1=461&level=1

Den fortæller at det koster 3000,00 for 2 personer + 1000,00 for
yderliger personer + strøm.

--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 19-01-04 20:55

> [...]
>
> http://www.aars.dk/default.asp?kategori1=turist&id1=461&level=1
>
> Den fortæller at det koster 3000,00 for 2 personer + 1000,00 for

Den tidligere campingfatter har jeg hørt var til at handle med , han er
Jyde, men som sagt er det ikke sikkert det kan lade sig gøre hvis der kommer
ny forpagter på

Det skal der med også siges at de gerne vil have børnefamilier til pladsen
da det er dem som giver liv til pladsen og dermed flere kunder, der har vist
nok været "problemer" med at der kun var ældrer fastliggere, men sidste år
hjalp det lidt på det

Mvh Jesper