Lad os nu kvælde den Troll........
Fra : Kim Olsen

Dato : 19-01-04 14:43

Hej allesammen

Der kan vel ikke være tvivl om, at vores "ven" ikke alene forsøger at
bekrige DCU med alle midler, men også har en plan om at skæmme alle væk fra
denne ellers udmærkede nyhedsgruppe, men sine tåbelige gentagelser.....

Men han får kun næring gennem at vi besvarer hans indlæg.

Så selv om det kan være nok så fristende at give igen, så vil jeg anbefale
at vi helt lader være med at svare på indlæg, der kun har til hensigt at
skabe splid i nyhedsgruppen.

Kun på denne måde bliver denne gruppe til at holde ud at abonnere på.

Bare en anbefaling ik'

Hilsen

Kim Olsen
(der helst så at debatten her handlede om camping)

Fra : Bente Jørgensen

Dato : 19-01-04 16:39

Jeg tilslutter mig 100%.
Det er det eneste der vil hjælpe.

Venlig hilsen
Bente Jørgensen

Fra : preben & Anne-Maj

Dato : 19-01-04 16:43

> [...]
> skabe splid i nyhedsgruppen.
>
> Kun på denne måde bliver denne gruppe til at holde ud at abonnere på.

Hvem er det vi snakker om?????????????

Fra : Kim Olsen

Dato : 19-01-04 16:57

Afsender: ven_hj@yahoo.dk

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 19-01-04 22:02

Afsender: kim.olsen@sport.dk

Fra : preben & Anne-Maj

Dato : 19-01-04 17:38

> [...]
> (der helst så at debatten her handlede om camping)
>
> Okay, jeg har lige været inde og låse alle hans indslag, og selv om vi er
nye her igruppen og med campingvognen, kan jeg godt se hvad han er for
en....

Så jeg støtter jer!!!!!!

Fra : Ole Axelsen

Dato : 19-01-04 21:44

> [...]
>
> Hilsen
>
> Kim Olsen
> (der helst så at debatten her handlede om camping)

Så er det lige jeg spørger: Hvorfor f.... starter du så endnu en tråd??

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Kim Olsen

Dato : 19-01-04 22:03

> Så er det lige jeg spørger: Hvorfor f.... starter du så endnu en tråd??
>

> --
> Ole Axelsen. (5771)
> Der er fejl i min mailadresse.

Hej Ole

Jeg ville egentlig have svaret dig privat, men din adresse passer ikke.

Mit oplæg er udelukkende et forsøg på at dreje debatten over på det det
burde handle om - nemlig camping, og jeg agter ikke at svare på dit
spørgsmål i nyhedsgruppen, da jeg jo dermed vil være med til at bidrage til
disse intetsigende debatter, der altid ender med for/imod DCU.

Det håber jeg både du og andre vil forstå.

Jeg mener at mit budskab var klart formuleret i min oprindelige opfordring.
Og det er man naturligvis velkommen til at være mere eller mindre enig i,
men man behøver ikke nødvendigvis fortælle om det i dk.fritid.camping.

Hilsen

Kim

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 20-01-04 10:45

"Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk> wrote in message news:<400c45e9$0$95084$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

Til den store GURU Kim Olsen der allene vide hvad voksne mennesker bør
debattere!

> Hej Ole

> Mit oplæg er udelukkende et forsøg på at dreje debatten over på det det
> burde handle om - nemlig camping,

Vil du påstå, at Danmarks største CAMPINGfritidsforening DCU IKKE
handler om camping og VILKÅRENE for nuværende og fremtidige vilkår for
at campere i Danmark? Har det ikke noget med camping at gøre Kim
Olsen, din verden må være meget snæver Kim Olsen, DU mener altså, at
toiletvæske og farven på lokumspapiret DET ER FANEME camping så det
basker!

> Jeg mener at mit budskab var klart formuleret i min oprindelige opfordring.

Nej du må lige forklare den undrende befolkning hvad DU mener er
rigtige campingemner?

> Og det er man naturligvis velkommen til at være mere eller mindre enig i,

Tak skal du have du er en meget venlig person.

> men man behøver ikke nødvendigvis fortælle om det i dk.fritid.camping.

Hvad skal vi SÅ bruge dk.fritid.camping til Kim Olsen?

> Hilsen
>
> Kim

VENLIG hilsen
verner som ikke er en troll

Fra : Kenneth

Dato : 20-01-04 21:16

Ole Axelsen har sat sig ved tastaturet og skrevet disse vise ord.
> Så er det lige jeg spørger: Hvorfor f.... starter du så endnu en tråd??

Ja selvom jeg giver kim helt ret, så var det ikke en særlig god ide. Det
bedste er at gøre som jeg selv, nemlig at blokere indlæg fra en troll. Den
troll vi her har med at gøre kan alligevel ikke tales til fornuft, Hverken
med seriøse/ useriøse indlæg, eller ved at "svine" manden til.
Så som Gismo plejer at skrive----- don`t feed the troll---.

Med venlig camping hilsen.
Michael.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 21-01-04 13:01

"Kenneth" <lemi@tdcadsl.NOSPAM.dk> wrote in message news:<400d8c8f$0$27369$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...

> Det bedste er at gøre som jeg selv, nemlig at blokere indlæg fra en troll.

Kenneth hvordan kan du,Kim og Carsten Stage tillade jer at kalde og
beskylde mig for at være en Troll ?
Hvad berettiger JER til at svine mig til?

Jeg har IKKE overtrådt EEN ENESTE regel/bestemmelse for denne
nyhedsgruppe!
SÅ HVAD BERETTIGER JERES SVINERI?

Jeg har IKKE overtrådt almindelig netetikette!
SÅ HVAD BERETTIGER JERES SVINERI?

Jeg har ikke svinet nogen til i dette forum!
SÅ HVAD BERITTIGER JERES SVINERI?

Det lader til, at I tre "herrer" kan svine hvem som helst til uden at
I bliver betegnet som troll ?
I kan påstå UDOKUMENTERET alt om min person UDEN at blive benævnt som
Troll !

Dokumenter MED KONKRETE EKSEMPLER hvor JEG har overtrådt reglerne for
denne nyhedsgruppe.

Kan i ikke det så stop jeres svineri af mig. Gør I ikke det, kan jeg
GARANTERE jer tre for, at jeg tager MEGET gerne kampen op med jer TRE.

Den
> troll vi her har med at gøre kan alligevel ikke tales til fornuft, Hverken
> med seriøse/ useriøse indlæg, eller ved at "svine" manden til.

Michael dokumenter DIT svineri af min person.

> Så som Gismo plejer at skrive----- don`t feed the troll---.
>
> Med venlig camping hilsen.
> Michael.

Hilsen
verner

Fra : Carsten Stage

Dato : 21-01-04 20:18

Undtagelsesvis vil jeg spilde min tid, og reagere på noget af dit vrøvleri,
da jeg fik en kopi af dit indlæg tilsendt i en e-mail:

Bo Børgesen alias Torben Storm alias Jens Bonde alias (mange andre navne)
alias Verner alias ven_hj@yahoo.dk wrote:

>... Carsten Stage tillade jer at kalde og
> beskylde mig for at være en Troll ?

Fordi du opfører dig som én!

Hvis man ikke må kalde dig en troll, hvad må man så kalde dig - klovn,
idiot, tosse, psykopat, Bo Børgesen (som jo er dit rigtige navn), Torben
Storm, Jens Bonde eller måske bare dum?

> Hvad berettiger JER til at svine mig til?

Din opførsel på nettet - eller rettere mangel på samme - gennem de sidste
2-3 år!

> Kan i ikke det så stop jeres svineri af mig. Gør I ikke det, kan jeg
> GARANTERE jer tre for, at jeg tager MEGET gerne kampen op med jer TRE.

Så er det synd at jeg ikke vil kunne se det, da jeg på lige fod med andre
blokerer dine indlæg. Med hensyn til at tage kampen op så gør det venligst i
den gruppe, der er beregnet til det; nemlig news:dk.snak.mudderkastning -
hvortil du iøvrigt kan sende alle dine indlæg, da de retteligt hører til
der!

Til resten af læserne af denne gruppe: Hvis der er indlæg fra en skribent,
man ikke ønsker at se, så findes der i dit newsprogram en funktion til at
blokere afsenderen - det virker fint!

FUT til news:dk.snak.mudderkastning - og respekter det venligst, da indlæg
af denne type /ikke/ hører til i campinggruppen! At følge op på indlægget i
denne gruppe vil være en klar overtrædelse af fundatsen og dermed
netiketten!

EOD (End Of Debate) herfra...

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 22-01-04 08:22

Vel talt Carsten - og det var da (for mig) en interessant oplysning at
Verner slet ikke er Verner. Han spiller med fordækte kort og tør ikke
bruge sit rigtige navn i en debat.

Det er jo interessant, når man tænker på hvad der skrives om luskeri
og skjulte ting og sager, at man ikke har mod nok til at være sig selv
i en debat.

Men det kan jo selvfølgelig forklare visse ting; Det hedder sig jo, at
"Tyv tror hver mand stjæler" - eller som englænderne siger "It takes
one to know one".

Jamen det bør jo gøre det hele meget lettere - for nu er der da slet
ingen grund til at svare Verner på hans indlæg; Han findes ikke - han
er en fiktion! Helt på højde med nogle af de syner han ser.

Det var en god dag !
/Flemming Udbjørg

Fra : Kim Olsen

Dato : 22-01-04 20:16

> [...]
> ingen grund til at svare Verner på hans indlæg; Han findes ikke - han
> er en fiktion! Helt på højde med nogle af de syner han ser.

Vel talt Flemming og også stor tak herfra til Carsten Stage for den nyttige
information.

Hilsen
Kim Olsen

Fra : Henrik Simonsen

Dato : 23-01-04 12:02

"Carsten Stage" <stage_nospam@fabel.dk> wrote in message news:<bumiok$isb$1@news.net.uni-c.dk>...
> [...]
>
> Hvis man ikke må kalde dig en troll, hvad må man så kalde dig - klovn,
> idiot, tosse, psykopat, Bo Børgesen (som jo er dit rigtige navn), Torben

Det var dog et ualmindeligt svinsk og hadsk indlæg du her har skrevet
Carsten Stage.Hvis jeg ikke vidste at du er over atten år ville jeg
tro at indlægget var skrevet af et barn! Hvis jeg var dig Carsten
Stage ville jeg ile med en uforbeholden undskyldning til verner på
samme sted som du har svinet ham til Carsten Stage.
Er vores gruppe ikke for god til den slags svineri?

hilsen
henrik simonsen

Fra : phk

Dato : 23-01-04 12:52

"Henrik Simonsen" <henrik4debat@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Stage ville jeg ile med en uforbeholden undskyldning til verner på
> samme sted som du har svinet ham til Carsten Stage.

Bo Børgesen, du er for nem! Hvis du vil skjule dig bag alle mulige
synonymer, så gør det så det ikke kan ses!

> Er vores gruppe ikke for god til den slags svineri?

Jo, men du er her jo endnu :(

--
Per, Esbjerg

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-01-04 14:31

I news:5731ca32.0401230301.253ee396@posting.google.com skrev
Henrik Simonsen følgende:

[ ... ]
> Hvis jeg var dig Carsten
> Stage ville jeg ile med en uforbeholden undskyldning til verner

Den eneste her der har behov for at udstede en undskyldning er ham
Verner med de tilsyneladende mange identiteter.

http://sda-net.dk/ + http://skabelsen.info/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Tommy Hansen

Dato : 23-01-04 14:39

Bo. Hold nu op. Kan du ikke se at dine indlæg under alle mulige og umulige
alias er så let at gennemskue.
Hvis du kan komme med nogle gode og sobre indlæg er de sikkert velkomne her,
men det du indtil nu har præsteret er ikke velkomment her.

--
Tommy Hansen

http://home13.inet.tele.dk/kth - mest om camping

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 23-01-04 14:47

"Henrik Simonsen" <henrik4debat@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> samme sted som du har svinet ham til Carsten Stage.
> Er vores gruppe ikke for god til den slags svineri?

Du er sgu for ynkelig!

--

Med hilsen
Erik - Odense

Fra : Gismo

Dato : 23-01-04 16:27

> "Henrik Simonsen" <henrik4debat@yahoo.dk> wrote in message

Det er da pudsigt at en person gerne vil hedde så mange for skellige
navne!!!!
måske fordi der iflg. oplysningen hos TDC kun findes _en_ Bo Børgesen.

Det er fuldstædigt ligegyldigt hvad folk kalder sig på nettet, syntes man at
James Bond er et federe navn end Jens Hansen (ikke at der er noget galt med
det) så gør dog det.
Det ser bare barnligt ud når James Bond bliver til Batmann, for at
understøtte egne holdninger.

Ville egentligt ha' sat en FUT, ved bare ikke hvordan man gør (

Gismo.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 24-01-04 11:51

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message news:<40113d23$0$27323$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>...

> [...]
> det) så gør dog det.
> Det ser bare barnligt ud når James Bond bliver til Batmann, for at

James Bond til Batmann !! Gismo du siger så kloge ord fra din mund af
det næsten virker ufatteligt! Jeg tror slet ikke at almindelige
mennesker fatter omfanget af din klogskab Gismo ! nej.

Det er da også logik for spastikkere at GISMO ikke er så anonymt som
verner!
Du har helt ret Gismo, du er slet ikke anonum som 90% af dem som
skriver i denne nyhedsgruppe. Gismo har du forsøgt at aktivere noget
af det du har mellem ørerne?

> Gismo.

Hilsen
verner

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 24-01-04 11:44

"Carsten Stage" <stage_nospam@fabel.dk> wrote in message news:<bumiok$isb$1@news.net.uni-c.dk>...

TILLYKKE CARSTEN STAGE, SÅ ER DET IGEN LYKKEDES DIG AT SKRIVE ET
SVINSK INDLÆG.DIN FAMILIE MÅ VÆRE MEGET STOLT AF DIG ! LIGESOM DE
ØVRIGE HYLERE I DENNE NYHEDSGRUPPE.

Endnu engang skriver Carsten Stage et af sine svinske personindlæg som
intet har med camping at gøre. Det er rent SPAM. Carsten Stage
overskrider alle regler for denne nyhedsgruppe og god netedikette. Jeg
tror slet ikke at det han har mellem ørerne fatter hvad det er han
produkserer.

> Undtagelsesvis vil jeg spilde min tid,

Hver gang du gør det skriver du svinske indlæg, kedeligt
personlighedstræk.

og reagere på noget af dit vrøvleri,
> da jeg fik en kopi af dit indlæg tilsendt i en e-mail:

DEN fik du vel fra dit bedre jeg, Flemming Udbjorg ,
hhahahahahahahah, for DU står jo på ignore hhahahahahahahh.

> [...]
>
> Hvis man ikke må kalde dig en troll, hvad må man så kalde dig - klovn,
> idiot, tosse, psykopat, Bo Børgesen (som jo er dit rigtige navn), Torben

Carsten Stage du laver mange gramatiske fejl, det tyder på, at du ikke
har gået så længe i skole! men Carsten Stage du er ikke forpligtiget
udover dine evner. Hvis dinesvinske indlæg ER dit niveau,så må alle
voksne mennesker bære over med dig.
Din fantasi fejler dog ikke noget Carsten Stage her er du faktisk ret
god. Du er tydeligvis yderst praktisk anlagt ! jeg er sikker på, at du
var ret god til formning i skolen! jeg er også sikker på at du fik
høje karakterer her. Du har garanteret lavet nogle flotte
ler-askebærer til din familie ! har jeg ret Carsten Stage?

> Så er det synd at jeg ikke vil kunne se det, da jeg på lige fod med andre
> blokerer dine indlæg.

Hahahah du er SÅ nysgerrig, at du slet ikke KAN lade være
hahahahahahah.

> [...]
> hvortil du iøvrigt kan sende alle dine indlæg, da de retteligt hører til

Carsten Stage hvor hører DIT svinske indlæg så til??? Under STAGES
kloge skrifter hahahahahahaha. Det er faneme ikke studenterhuen der
trykker dig Carsten Stage.

> FUT til news:dk.snak.mudderkastning - og respekter det venligst,

DET gælder dog ikke for Carsten Stage himself !! og hans med-HYLERE.

da indlæg
> af denne type /ikke/ hører til i campinggruppen!

MEN det gør Carsten Stages svinerier og hans med-HYLERES ditto ?

At følge op på indlægget i
> denne gruppe vil være en klar overtrædelse af fundatsen og dermed
> netiketten!

Carsten Stage tror du at alle dine med-HYLERE ved det ?

Hilsen
verner

Fra : Trix

Dato : 24-01-04 16:51

Klip

> [...]
> høje karakterer her. Du har garanteret lavet nogle flotte
> ler-askebærer til din familie ! har jeg ret Carsten Stage?

Kære Verner

Du er tydeligvis den største provokatør der kan støves op.

Jeg har nysgerrigt fulgt dine provokationer i gruppen.
Dine indlæg har ikke haft meget med camping at gøre, egentlig tvivler jeg på
du er campist.
Men alligevel interessant at følge dine indlæg for at se, hvad du nu har
fundet på.

På et eller andet tidspunkt lykkes det dig at RÅBE så meget op, at du
provokerer en eller anden til at svare dine indlæg.
Helt efter din plan.

Nu er det så nået til mig.

Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad du skriver i gruppen. Min intelligens
gør, at jeg ikke kan kommunikere på dit lave plan.

Men.........
Tænk sig - at du af alle - beskylder Carsten Stage for at lave grammatiske
fejl. Antager at han ikke har gået mange år i skole.

Hvor er det dog ynkeligt.
Hvis du kører en stavekontrol på dine egne indlæg, vil der være så mange
røde streger p.g.a. stavefejl, at du ikke engang vil kunne klare en test i
børnehaveklassen. Dine Grammatiske fejl vil jeg helt undlade at kommentere.
For ikke at tale om din irriterende [CapsLock] der tror, at hvert andet ord
skal skrives med store bogstaver.

Så kære Verner. Skyd ikke selv med sten..........
Hold dig til emnet i nyhedsgruppen og lad alle komme til - uanset hvordan
man staver, sætter kommaer eller formulerer sig i øvrigt !

Til alle I andre som forsøger at få dette til at være et brugbart
interesseforum.

UNDSKYLD - at jeg nu også lod mig provokere!

/ Torben Risager

Fra : Kim Olsen

Dato : 24-01-04 17:18

> Jeg har nysgerrigt fulgt dine provokationer i gruppen.
> Dine indlæg har ikke haft meget med camping at gøre, egentlig tvivler jeg

> du er campist...

> / Torben Risager

Hej Torben

Nu må du da ikke gøre Bo Børgesen eller Verner eller Jens Bonde eller hvad
han nu vil kalde sig uret .

Ud af flere hundrede tåbelige provokationer har han faktisk i løbet af det
sidste halve år haft to !!campingrelaterede indlæg - begge om Norge.

Men det land er jo også kendt for netop sine trolde

Men du har ret at det er svært ikke at lade sig provokere.

Hilsen

Kim Olsen

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 24-01-04 19:47

"Trix" <post@FJERNrisager-give.dk> wrote in message news:<40129458$0$29411$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> Klip

Kære Trix, jeg har ikke set dig i gruppen før,så hjertelig velkommen.

> Kære Verner
>
> Du er tydeligvis den største provokatør der kan støves op.

Kære Trix du har ikke lige styr på faktorenes orden! Carsten Stage
STARTEDE med at lave et svinsk om mig, et indlæg som fuldstændigt er
feset hen over hovedet på dig Trix, hvorfor mon det Trix?.

> Jeg har nysgerrigt fulgt dine provokationer i gruppen.

Og DU vurderer mine indlæg (kritik) om DCU som provokationer! Du har
ikke forstået ret meget af indholdet i mine indlæg kære Trix.

> Dine indlæg har ikke haft meget med camping at gøre,

Næe hvis du mener at Danmarks største campingforening INTET har med
camping at gøre , ja Trix så har du jo ret.Jeg er lidt uenig med dig i
den anskuelse.

> Men alligevel interessant at følge dine indlæg for at se, hvad du nu har
> fundet på.

Tak for interessen.Så har du fået en større viden om forholdene i DCU.

> På et eller andet tidspunkt lykkes det dig at RÅBE så meget op, at du
> provokerer en eller anden til at svare dine indlæg.
> Helt efter din plan.

Her fejlvurderer du fuldstændigt Trix. Jeg skriver stille og roligt og
velovervejet om forholdene i foreningen DCU. Hvis jeg dermed
provokerer nogen til at svare er det HELT fint med mig. Jeg svarer
høfligt og venligt på alle spørgsmål som er høflige og venlige )

> Nu er det så nået til mig.

Tak for din interesse.

> Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad du skriver i gruppen.

Det er jo ikke sandheden Trix, du reagerer jo her ved at skrive et
indlæg så HELT ligeglad er du jo ikke ))

Min intelligens
> gør, at jeg ikke kan kommunikere på dit lave plan.

Åhe du klarer dig nu meget godt Trix, pas på at du ikke OVERVURDERER
dig selv Trix ))

> Men.........
> Tænk sig - at du af alle -

Nej der er en DEL andre som også synes at Carsten Stage er særdeles
primitiv i sin udtryksform! Trix prøv at læse hans sidste indlæg igen
))

beskylder Carsten Stage for at lave grammatiske
> fejl. Antager at han ikke har gået mange år i skole.

Een har fortalt mig at han ikke har gået så mange år i skole, men alt
er jo relativt.Det er ihvertfald ikke studenterhuen der trykker ham
))

> Hvor er det dog ynkeligt.

Enig. Carsten Stages sidste indlæg er svineri og SPAM af værste
skuffe.

> [...]
> For ikke at tale om din irriterende [CapsLock] der tror, at hvert andet ord

Ærgeligt, hvis du er ekspert på området ville jeg ellers gerne have
haft din vurdering ))

> Så kære Verner. Skyd ikke selv med sten..........

Forkert,ordsproget lyder: "KAST ikke med sten , hvis du selv bor i
glashus"

> Hold dig til emnet i nyhedsgruppen

Det gør jeg sandelig også Trix. DCU er nok MERE camping end farven på
lokumspapiret!

og lad alle komme til

Jeg forhindrer INGEN i at komme til Trix hvor har du dog det fra?

- uanset hvordan
> man staver, sætter kommaer eller formulerer sig i øvrigt !

Enig, men jeg mener dog Trix , at skriver man et meget SVINSK
personligt indlæg kan man vel forlænge et vist niveau af skribenten !
Især hvis man er skribent der leger internetpolitimang og
overskolelærer som BELÆRER alle ANDRE om hvordan de skal overholde
regler og edikette MEN SELV OVERTRÆDER DET HELE! o

og DET kære Trix har du INGEN bemærkninger til ?? DET svineri synes du
måske er HELT i orden for DIN side? ikke Trix?

> / Torben Risager

Hilsen verner

Fra : Trix

Dato : 24-01-04 19:56

Kære Verner

Den går ikke med mig............

Hilsen Torben

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 25-01-04 00:38

"Trix" <post@FJERNrisager-give.dk> wrote in message news:<4012bfb9$0$29374$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> Kære Verner
>
> Den går ikke med mig............
>

> Hilsen Torben

Hej Torben

Helt ærligt så ønsker jeg ikke at provokere. En seriøs og ærlig debat
om forholdene i DCU er mit formål med at skrive i denne gruppe. Jeg
har INTET ønske om at lave rav i den det er der åbenbart et par
personer som har interesse i.
Hvis du læser alle mine indlæg om DCU i denne gruppe kan du ikke finde
eet eneste som overtræder nogen regler og netedikette!
Mine spørgsmål er ærlige og fair ment )

Venlig hilsen
verner

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 24-01-04 11:53

Jeg synes, selv om en del af det du siger er rigtige, at du skal holde inde
med, at sende indlæg, da det tilsydenladende ikke er nogen der tager det
højtideligt.

Man må bare erkende, at nogen mener at DCU er en god organisation, bare
fordi de får nogle håndører i rabat, og så er der os der tænker lidt ud over
økonomien.

Når man går efter det principieller i sagen, så har du nok ikke så meget
uret, hvad det jo ej heller er sagens kerne, det er sådan, at når mennesker
kigger sig blind på nogen få fordele, så kan bestyrelsen, det være sig i DCU
eller et kommunalråd, skalte og valte med økonomien, bare medlemmerne får
nogle smuler. Dette må vi se i øjnene, og hvis du vil bekæmpe det,hvad du
kalder pamperi, så er det bedre, at bruge dagspressen, det ville DCU bestemt
have mere "respekt får, end de har her i debatten, her er de enten for eller
i mod DCU, og de lader sig ikke rokke.

Men en hver forretningsmand eller organisationsbestyrelse vil helst, at
deres arbejde ikke kommer frem til offentlighedens søgeslys. Bare se i
udsendelsen på DR TV1 " kontanten, lige så snart de var i TV, så kunne de
pludselig godt se det uheldige i deres dispositioner.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 25-01-04 16:06

"Karl-Heinz Hansen" <karlheinz@hansen.mail.dk> wrote in message news:<40139fdb$0$1633$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

Hej Karl-Heinz.

> Jeg synes, selv om en del af det du siger er rigtige, at du skal holde inde
> med, at sende indlæg, da det tilsydenladende ikke er nogen der tager det
> højtideligt.

Ja måske har du ret i din antagelse Karl Heinz, men jeg tror nu (at
hvis du ser bort fra de måske 5-6 hylerne som ikke deltager i debatten
her, men kun spammer den) at flertallet af voksne så tager stilling
til emnerne om DCU. Det kan godt være, at de ikke er enige med mig,
men de tager stilling og tænker over forholdene, tror jeg.

> Man må bare erkende, at nogen mener at DCU er en god organisation, bare
> fordi de får nogle håndører i rabat, og så er der os der tænker lidt ud over
> økonomien.

Ja det er efter min mening også den præcise vurdering af forholdene.

> [...]
> have mere "respekt får, end de har her i debatten, her er de enten for eller

Ja du har helt ret her i alle dine betragtninger her Karl-Heinz. Denne
her nyhedsgruppe flytter ikke noget i DCUs bestyrelse det er jeg godt
klar over. Det jeg håber på er, at en del af de voksne her måske
begynder at interessere sig for de emner jeg skriver om og måske
debatterer dem med andre campister rundt om i landet på
campingpladserne, DET vil flytte noget idebatten.

> [...]
> udsendelsen på DR TV1 " kontanten, lige så snart de var i TV, så kunne de
> pludselig godt se det uheldige i deres dispositioner.

Her er jeg helt enig med dig. Jeg tror også på, at skal der komme en
"hurtig" løsning på alle pampermetoderne i DCU, så skal
problemerne/forholdene frem i offentligheden/pressen. Jeg og andre
skulle måske hellere bruge vores kræfter med at "bombadere" de
forskellige offentlige redaktioner indtil een tager sagen op.

Venlig hilsen
verner

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-01-04 18:28

I news:6fbbedd3.0401240243.35f2ccca@posting.google.com skrev
ven_hj@yahoo.dk følgende:

> TILLYKKE CARSTEN STAGE, SÅ ER DET IGEN LYKKEDES DIG AT SKRIVE ET
> SVINSK INDLÆG.DIN FAMILIE MÅ VÆRE MEGET STOLT AF DIG ! LIGESOM DE
> ØVRIGE HYLERE I DENNE NYHEDSGRUPPE.

Var det ikke snart på tide du stoppede eller satte dig ind i hvad der
står på http://usenet.dk om bl.a. at skrive med store bogstaver

Og iøvrigt hører du nok bedst hjemme i muddergruppen hvortil du nu
dirigeres

Fra : Per H

Dato : 25-01-04 15:30

On 24 Jan 2004 02:43:44 -0800, ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk)
skrev:

> [...]
>høje karakterer her. Du har garanteret lavet nogle flotte
>ler-askebærer til din familie ! har jeg ret Carsten Stage?

Det var rigtigt dumt sagt.
Uanset hvem der er dum, eller dummere, skal man ikke blive personlig i
en NG.

Jeg laver også en masse tastefejl osv. men det er pga. dovenskab jeg
ikke gider at rette det.

Og resten er fordi jeg ikke kan stave.

Vh Per

icq 8212837

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 24-01-04 12:05

"Carsten Stage" <stage_nospam@fabel.dk> wrote in message news:<bumiok$isb$1@news.net.uni-c.dk>...

Til over-HYLEREN og alle hans med-HYLERE i denne tråd.

(En HYLER er en skabning som er blevet forladt. Det ENESTE denne
skabning så kan er at HYLE for at gøre opmærksom på sin eksistens,
heraf betegnelsen HYLERE).

INGEN af jer HYLERE er så voksne, at I har kunnet dokumentere med bare
EET eksempel, at jeg i DENNE nyhedsgruppe har overtrådt nogen regler.

Derimod har I HYLERE overtrådt adskillige regler.

-Jeres indlæg handler ikke om camping!
-Jeres indlæg er svinske personangreb!
-I opfordrer andre til at overskride reglerne her i denne
nyhedsgruppe!
-I forsøger at bestemme hvilke emner som I synes der må skrives om her
i denne nyhedsgruppe.

Så kan normale mennesker spørge sig selv om, hvorfor I er blevet
HYLERE og SPAMMERE?

Er det fordi jeres mor har forladt jer??
eller er det fordi jeres forstand har forladt jer?

Til alle normale campister vurder selv.

Hilsen
verner

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 23-01-04 13:00

Hvad med at stoppe denne skyttegravskrig, i kommer ingen vegne.

Det minder mig mest om, et par drenge, der sørger for at have den længste
kæp, så de kan holde modstanderen på afstand.

Fra : Verner

Dato : 24-01-04 18:00

On Fri, 23 Jan 2004 12:59:37 +0100, "Karl-Heinz Hansen"
<karlheinz@hansen.mail.dk> wrote:

>Hvad med at stoppe denne skyttegravskrig, i kommer ingen vegne.

Helt enig - hvis nu I alle sammen holdt jeres kæft så ville dette
mundbavleri hurtigt stoppe !

Der er snart sendt så mange indlæg (ja, dette er et af dem...) om "at
stoppe Troll'en" - så de faktisk er mere irriterende end den omtalte
Troll.

Tag nu og luk hornet allesammen, er det så svært at overse et par
enkelte indlæg ?

Verner