Campingguiden ejes ikke af DCU
Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 18-01-04 11:30

Som det fremgår af en anden tråd, har DCU's særlige og vedholdende
fjende fremsat en særlig konspirationsteori - campingportalen
www.campingguiden.dk ejes af DCU, men de vil ikke være ved det !!

Se nu har DCU vist nok at gøre med at vedligeholde deres egen portal -
men for at få afklaret indholdet, har jeg såmænd kontaktet direktør
Søren Damgård hos Beaumonde, som driver portalen.

Svaret fra ham lyder bl.a.:

"Campingguiden.dk ejes og drives af Beaumonde Solutions, uden
økonomisk indblanding fra andre virksomheder.

Vi er startet på lige vilkår med det som f.eks. Peer Nesleins
Campingferie.dk gjorde i sin tid."

- så er der vist slået en pind også gennem denne konspirationsindslag.

Men selvfølgelig samarbejder man da med DCU - hvilken campingportal
har ikke et samarbejde med DCU om reklamer m.v. ??

Og nej, jeg er ikke betalt af DCU til at håndtere dette - men på samme
måde som hr. Verner siger han er træt af pamperi, på samme måde er jeg
alvorligt træt af selvhævdende fjendske personer, der frit spreder
deres gylle over gode hjemmesider, der kunne være til stor glæde for
andre.

/Flemming U

Fra : Per H

Dato : 18-01-04 12:14

On 18 Jan 2004 02:29:37 -0800, flemming@udbjorg.dk (Flemming Udbj?rg)
skrev:

> [...]
>men for at få afklaret indholdet, har jeg såmænd kontaktet direktør
>Søren Damgård hos Beaumonde, som driver portalen.

Endelig en der kunne finde ud af at gøre det rigtige,'

Vh Per

icq 8212837

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 18-01-04 19:30

Til Flemmin Udbjorg!

Du er ganske god til at svine andre til! Du må have problemer med dit
selvværd da du udtaler at du ikke kan lide at folk sviner andre til!
men du lever ikke selv op til dine EGNE idealer.
Iøvrigt har jeg ikke svinet nogen som helst til som ikke FØRST har
svinet mig til. BEVIS det modsatte hvis du kan.

1) Hvorfor tror du, at Campingguiden IKKE SELV reklamerer med sit
ejerskab på selve Campingguidens internetsider?

2) Formanden for DCU Bjarne Jensen skriver i sin leder i sidste
DCU-blad, ordret citeret:

"Og via vort MEDIASELSKAB,bestående af Campingnettet.dk, Campingbogen,
Campingguiden, Bladet og diverse pjecer "

Hilsen
verner

Fra : Gismo

Dato : 18-01-04 22:54

"Don't feed the troll"

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 19-01-04 08:01

Kære Verner.

Er du helt sikker på, at den campingguide som du refererer til fra DCU
mediaselskab ikke er den tynde tryksag, hvor alle DCU's pladser er
beskrevet i, med diverse anvisninger, priser m.v. ??

Sådan en har DCU nemlig netop uddelt på Campingmessen i BellaCenter -
med navnet Campingguide. Og den ejer DCU selvfølgelig :)

Denne trykte campingguide har i øvrigt eksisteret i flere år med samme
navn.

/Flemming

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 19-01-04 12:07

flemming@udbjorg.dk (Flemming Udbj?rg) wrote in message news:<719910c5.0401182300.12f0c076@posting.google.com>...
> [...]
> med navnet Campingguide. Og den ejer DCU selvfølgelig :)
>
> Denne trykte campingguide har i øvrigt eksisteret i flere år med samme

Hej Flemming.

Ja helt sikker.

Venlig hilsen
verner

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 19-01-04 13:28

> [...]
> med navnet Campingguide. Og den ejer DCU selvfølgelig :)
>
> Denne trykte campingguide har i øvrigt eksisteret i flere år med samme

"Kære" Flemming Udbjorg!

Du har såmænd PERSONLIGT kontaktet direktøren Søren Damsgård fra
Campingguiden
siger du!
Tvivler du nu på hvad Søren Damsgård fortæller dig? er du i tvivl om
Søren Damsgårds troværdighed siden du spørger MIG om jeg er sikker i
mine udtalelser?

/verner

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 19-01-04 14:48

flemming@udbjorg.dk (Flemming Udbj?rg) wrote in message news:<719910c5.0401180229.1541b980@posting.google.com>...

Ja Hr. Flemming Udbjorg først sviner du mig til i et indlæg, og er
MEGET nedladende i dine kommentarer FOR i næste ondlæg at være helt
underdanig og kalde mig KÆRE verner !!! Har du problemer Hr. Flemming
Udbjorg?

> Som det fremgår af en anden tråd, har DCU's særlige og vedholdende
> fjende

VÅS, jeg er ikke fjende af DCU jeg er utilfreds med de PAMPERMETODER
DCUs ledelse anvender overfor os medlemmer. Jeg bruger min
demokratiske ret til at udtale mig om hvad der foregår i min egen
"demokratiske" forening.

fremsat en særlig konspirationsteori

Jeg konspirærer ikke med nogen som helst, Flemming Udbjorg ved du i
det hele taget hvad de ord du bruger betyder?

- campingportalen
> www.campingguiden.dk ejes af DCU, men de vil ikke være ved det !!

Næe det er jo godt vi har et sandhedsvidne som dig.

> Se nu har DCU vist nok at gøre med at vedligeholde deres egen portal -

Hvor ved DU det fra? er du synsk eller har du din gang i de kredse?

> [...]
>
> Svaret fra ham lyder bl.a.:
>
> "Campingguiden.dk ejes og drives af Beaumonde Solutions, uden
> økonomisk indblanding fra andre virksomheder.

DEN HOLDER VI LIGE FAST VED TIL SENERE BRUG:

> Vi er startet på lige vilkår med det som f.eks. Peer Nesleins
> Campingferie.dk gjorde i sin tid."

Det er der ingen som har benægtet! eller hævdet andet!

> - så er der vist slået en pind også gennem denne konspirationsindslag.

Ja OK det eneste der er om sagen ifølge sandhedsvidnet DIG er at DCU
reklamerer på Campingguiden!

ALT VEDRØRENDE EJERSKAB OG PARTNERSKAB HVOR DCU ER INVOLVERET ER ALTSÅ
IFØLGE DIG USANDT?

> Men selvfølgelig samarbejder man da med DCU - hvilken campingportal
> har ikke et samarbejde med DCU om reklamer m.v. ??

F.eks Hans Jørgen? Hans Duggen og mange andre.

> Og nej, jeg er ikke betalt af DCU til at håndtere dette

Hvad er så din interesse i dette? er du frivillig ulønnet
DCU-medhjælper?

- men på samme
> måde som hr. Verner siger han er træt af pamperi,

DET ER DU ÅBENLYST IKKE!! du forsvarer pamperiet alt det du evner.

på samme måde er jeg
> alvorligt træt af selvhævdende fjendske personer
der frit spreder
> deres gylle over gode hjemmesider,

Er det et emne DU debatterer HER, Hr. Flemming Udbjorg, eller sviner
du bare en person til igen, eller er du bare simpelt personfikseret??,
føler du dig lidt underlegen siden du må gribe til sådan en sværda
Flemming Udbjorg?

> /Flemming U

/verner

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 19-01-04 22:00

flemming@udbjorg.dk (Flemming Udbj?rg) wrote in message news:<719910c5.0401180229.1541b980@posting.google.com>...

Svaret fra Søren Damgaard fra Campingguiden lyder bl.a.:

> "Campingguiden.dk ejes og drives af Beaumonde Solutions, uden
> økonomisk indblanding fra andre virksomheder.

Er det ikke forunderligt Hr. Flemming Udbjorg, at Søren Damgaard NETOP
I DAG indsætter en annonce på Campingguiden der understøtter DCUs
formands udtalelser om ejerskab!

"Salgschef PederFreidberg DCU og Søren Damgaard giver håndslag på ny
aftale"
"Med DCU som sparringspartner"

Hvad siger du så Hr.Flemming Udbjorg, tror du der kommer flere
sandheder fra Hr. Søren Damgaard inden 1 februar hvor Campingguiden
går på DCUs portal?
Hvad tror du selv Hr. Flemming Udbjorg?

Nu kunne det jo være interssant at læse DCUs referat om dette
arrangement med Campingguiden OG HVAD DET KOSTER DCU ??? og hvilken
"demokratisk" forsamling i DCU som har besluttet dette arrangement?

MEN desværre, alle REFERATER og REGNSKABER i den "demokratiske"
"forbrugerforening" DCU er desværre HEMMELIGE.

Hilsen
verner

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 20-01-04 08:20

Kære Verner.
Jeg siger såmænd, at jeg kendte til denne nye samarbejdsaftale - og at
jeg har nemt ved at skelne mellem samarbejdsaftale og ejerskab.

En række campingforhandlere har et stærkt samarbeje med DCU om f.eks.
testcentre - men jeg er sikker på, at de vil have sig meget frabedt at
få skudt i skoene, at deres forretninger ejes af DCU.

Og endelig, så virker Søren Damgård fra Beaumonde, der ejer og driver
www.campingguiden.dk langt mere troværdig end det som jeg hidtil har
set fra din hånd.

Og hermed slutter jeg min deltagelse i denne tråd.

/Flemming

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 20-01-04 14:46

flemming@udbjorg.dk (Flemming Udbj?rg) wrote in message news:<719910c5.0401192319.20f9b1de@posting.google.com>...

Kære Flemming Udbjorg!

Det klæder dig meget bedre at undlade være nedsættende, hånlig og
personlig, og i stedet gå efter bolden...emnet, tak for det.

> Kære Verner.
> Jeg siger såmænd, at jeg kendte til denne nye samarbejdsaftale

Hvorfra kendte du til dette samarbejde eller rettere partnerskab før
det blev offentliggjort?

- og at
> jeg har nemt ved at skelne mellem samarbejdsaftale og ejerskab.

Det har jeg også Flemmeing. Men DCUs formand taler om ejerskab og
Campingguiden taler om partnerskab.
Hvad der er sandheden tror jeg vi snart får at vide. Du/vi har ikke
fået HELE sandheden endnu Flemming. Samarbejde/ejerskab ? lad os se i
den nærmeste fremtid Flemming om DCU eller Campingguiden har ret.

> En række campingforhandlere har et stærkt samarbeje med DCU om f.eks.
> testcentre - men jeg er sikker på, at de vil have sig meget frabedt at
> få skudt i skoene, at deres forretninger ejes af DCU.

Enig.

> Og endelig, så virker Søren Damgård fra Beaumonde, der ejer og driver
> www.campingguiden.dk langt mere troværdig end det som jeg hidtil har
> set fra din hånd.

Ja Flemming det vil den nærmeste fremtid jo vise. Det der kommer fra
min hånd er ordrette udtalelser fra DCUs formand Bjarne Jensen, læs
hans sidste leder Flemming. Indholdet her stemmer ikke helt overens
hvad du siger.

> Og hermed slutter jeg min deltagelse i denne tråd.

Det var ærgeligt Flemming, da du giver indtryk af, at have insider
viden! Den viden er måske fortrolig Flemming?

> /Flemming

Venlig hilsen
verner

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 21-01-04 10:47

Blot som min afsluttende bemærkning til denne tråd;
Jeg har ikke særlig insider-viden - men har lang erfaring med at
skaffe viden fra mit store netværk, og har en udpræget vane med at gå
til kilden frem for at lytte til rygtesmedene.
For lige en sidste gang at afprøve teorien om Campingguide, sendte jeg
en kort mail til DCU's salgsafdeling, med et helt uskyldigt spørgsmål
- og fik et sødt svar tilbage.
Denne mail gengives nedenfor - og så slutter jeg med et smil på
læberne :)
/Flemming

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 03-02-04 07:52

Kopi af Verners nyeste indlæg på Campingguiden:

"Hej Søren Damgaard

DCU formanden Bjarne Jensen skrev i sin leder i sidste fagblad, om de
internet- portaler som ejes af DCU ! herunder nævner han
Campingguiden!
Samtidig oplyste en ven fra DCU-huset, at der havde været
forhandlinger med
dig. Så jeg drog den forkerte konklusion at DCU havde købt
Campinggauidens !
men DCU havde opfundet et NYT produkt de også kalder Campingguiden! og
de
kalder også debatforumet for Campister Imellem derfor fejltagelsen som
jeg
beklager meget.
Venlig hilsen
verner"

- den må have været svær at sluge Verner, og du er ikke mand nok til
at bringe samme beklagelse her i gruppen, hvor du har ført
smædekampagnen !

/Flemming U

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 03-02-04 13:20

flemming@udbjorg.dk (Flemming Udbj?rg) wrote in message news:<719910c5.0402022252.c7560d9@posting.google.com>...

> - den må have været svær at sluge Verner, og du er ikke mand nok til
> at bringe samme beklagelse her i gruppen, hvor du har ført
> smædekampagnen !
>
> /Flemming U

Næe egentlig ikke Flemming, jeg er ikke bleg for at indrømme hvis jeg tager fejl.
Alle kan gå ind i Campingguiden og læse at jeg beklager denne fejl

Og iøvrigt tillykke Flemming Udbjorg med, at du benytter et nyt debatforum
)) www.campingguiden.dk .
jae interessen flytter jo fokus derhen hvor der foregår noget seriøst og fornuftigt.
Husk nu Flemming af der IKKE må HYLES i Campingguiden )) bare et godt råd.

Venlig hilsen
verner