Fa. Pieper - Gladbeck Tyskland.
Fra : edob

Dato : 16-01-04 15:42

Hej NG.

Til april måned tager vi en tur til Holland. På vejen kunne vi tænke os at
stoppe-ind hos campingudstyrsforretningen Pieper, som vi kender fra
internettet.

Spørgsmål: Vi er ikke klar over om firmaet er et rent internet foretagende,
eller der er en forretning som vi kan besøge - betale varerne og tage dem
med. Er her nogen som har været i Fa. Pieper ??

Jeg har e-mailet til dem, men ikke fået noget brugbart svar.

Venlig hilsen, Frank.

Fra : Jørgen L

Dato : 16-01-04 17:01

> [...]
> med. Er her nogen som har været i Fa. Pieper ??
>
> Jeg har e-mailet til dem, men ikke fået noget brugbart svar.

har du en www adresse ?

Hilsen Jørgen

---

Fra : edob

Dato : 16-01-04 17:50

> har du en www adresse ?
>
> Hilsen Jørgen

Ja, den er her: www.pieper-gladbeck.de

V.h. Frank

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 16-01-04 20:00

"edob" <frankhan@mail(REMOVE).dk> skrev i en meddelelse

> Ja, den er her: www.pieper-gladbeck.de
>
> V.h. Frank

Tja, når man læser under AGB, beskrives kun mulighederne for at få tilsendt
varer. Der er intet sted skrevet noget om, at man kan hente.
Det fremgår også flere andre steder, at det er en onlineshop.
Men hvis du ser under Impressum vil du under adressen se følgende:
Besuchen Sie auch unsere
Ausstellungsräume mit über
40.000 Artikeln
Det må vist betyde, at du er velkommen til at komme og se deres store
udstilling med alle varerne, men ej købe.

Kurt

Fra : edob

Dato : 16-01-04 20:42

> [...]
> Det må vist betyde, at du er velkommen til at komme og se deres store
> udstilling med alle varerne, men ej købe.

Jaaahmeen, der står også på deres startside: "Auch online-kunden sind bei
uns König"

Det trækker jo den modsatte vej.

Frank

Fra : Steen Larsen

Dato : 16-01-04 22:22

edob wrote:

> Jaaahmeen, der står også på deres startside: "Auch online-kunden
> sind bei uns König"
>
> Det trækker jo den modsatte vej.

Hej Frank

der erogså en anden muglighed i Belgen prøv at se dette link go tur.

http://www.de-vrijbuiter.nl/nieuwbedacht/index.html

--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen

Fra : edob

Dato : 17-01-04 13:26

Her er endnu en campingudstyrsforretning, såvel alm. butik som
internethandel. Ligger i Flensburg.

www.immlerplane.de

v.h. Frank

Fra : Jørgen L

Dato : 18-01-04 16:08

> store

> Hej Frank
>
> der erogså en anden muglighed i Belgen prøv at se dette link go tur.
>
> http://www.de-vrijbuiter.nl/nieuwbedacht/index.html

Nu ligger i vridbuiter i holland, og det er rigtig den er stor og har en del
ting og nogen af dem er billige, men jeg var meget skuffet da jeg var der i
efteråret

Hilsen Jørgen

---