Finer til Knaus
Fra : Ove Poulsen

Dato : 14-01-04 17:36

Er der nogen der ved hvor man kan købe original finerplader til en Knaus,
har prøvet flere steder men uden held ?

Ove Poulsen

Fra : Jørn Bang

Dato : 16-01-04 09:45

Det behøver vel ikke være "originalt" bare du rammer det samme.
Først skal du have bestemt træsorten og hvilken tykkelse det er og det kan
en god tømrehandel hjælpe dig med.Ellers er der krydsfinerhandlen i Rødovre
men de vil nok ikke handle med dig.
Et alternativ er en lokal møbelsnedker eller maskinsnedkeri. Selvfølgelig
kan det lade sig gøre at finde noget der bliver "som" originalt

Jørn Bang
jb(slet)@j-l.dk

Fra : Per H

Dato : 16-01-04 11:08

On Fri, 16 Jan 2004 09:44:57 +0100, "Jørn Bang" <jb(FJERN)@j-l.dk>
skrev:

> [...]
>Et alternativ er en lokal møbelsnedker eller maskinsnedkeri. Selvfølgelig
>kan det lade sig gøre at finde noget der bliver "som" originalt

jeg er ikke helt sikker på at det er finer, mon ik det er melamin?

Vh Per

icq 8212837

Fra : Kim Olsen

Dato : 16-01-04 23:17

> jeg er ikke helt sikker på at det er finer, mon ik det er melamin?
>
> Vh Per

Hej

På min Knaus Azur 510 - 1986 er det rigtigt finer der er på låger mv.
Model Südwind havde såvidt jeg husker melaminlåger.

Hilsen

Kim Olsen

Fra : Per H

Dato : 17-01-04 09:36

On Fri, 16 Jan 2004 23:16:56 +0100, "Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk>
skrev:

>Hej
>
>På min Knaus Azur 510 - 1986 er det rigtigt finer der er på låger mv.
>Model Südwind havde såvidt jeg husker melaminlåger.

ja jeg ved godt at det kan svinge på modellerne, melamin er som regl
på de lidt billigere modeller, men er til gengæld nemmere ar renholde.

Vh Per

icq 8212837

Fra : Peter Schrøder

Dato : 19-01-04 15:37

"Ove Poulsen" skrev...
> Er der nogen der ved hvor man kan købe original finerplader til en Knaus,
> har prøvet flere steder men uden held ?

Jeg læste om een, som havde kontaktet Dethleffs.
De havde mindre plader liggende til reparationer.
Mon ikke det samme gælder for Knaus?

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Jensen

Dato : 19-01-04 20:19

"Ove Poulsen" <ovepoulsen@poulsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvor man kan købe original finerplader til en Knaus,
> har prøvet flere steder men uden held ?

Hej

Prøv Venldebo Van, Tårs
http://www.vendelbo-vans.dk/