Dygtig mekaniker søges
Fra : Sniffer

Dato : 07-02-04 07:43

Nu er jeg efterhånden ved, at være træt af alle disse "perlegrusmekanikere"
som bare ikke kan lave min bil. Derfor søger jeg en fast mekaniker til min
bil. Altså en person jeg kan opsøge, når fejlen opstår. Hvor vi kan få en
snak om, hvad der skal laves osv.
Du skal være Audi-ekspert. Du skal Ikke bare tro du er det, men vide det ud
fra tidligere opgaver / reparationer, hvor kunden har været 100% tilfreds.

mepost@sol.dk

Fra : Mogens...

Dato : 07-02-04 08:00

On Sat, 7 Feb 2004 07:42:50 +0100, "Sniffer" <mepost@sol.dk> wrote:

> [...]
>fra tidligere opgaver / reparationer, hvor kunden har været 100% tilfreds.

Det vil måske være en go' idé at nævne det geografiske område, da det
er de færreste, der gider at køre fra Gedser til Skagen for at få
repareret sin bil... :)

/Mogens

Fra : Sniffer

Dato : 07-02-04 13:10

> Det vil måske være en go' idé at nævne det geografiske område, da det
> er de færreste, der gider at køre fra Gedser til Skagen for at få
> repareret sin bil... :)
>

> /Mogens

Du har ret. Min fejl ... Sorry

Det skal helst være indenfor en radius på ca. 60 km fra Esbjerg.

Fra : Roberto Saldo

Dato : 07-02-04 09:48

Sniffer wrote:
> [...]
> fra tidligere opgaver / reparationer, hvor kunden har været 100% tilfreds.

Hvad med at prøve hos (tadaaa!) *AUDI*

Du får jo hvad du betaler for som oftest.

Mvh
Roberto

Fra : Mogens...

Dato : 07-02-04 09:57

On Sat, 07 Feb 2004 09:48:04 +0100, Roberto Saldo
<robertosaldo@yahoo.dk> wrote:

>Hvad med at prøve hos (tadaaa!) *AUDI*
>Du får jo hvad du betaler for som oftest.

Hvis du nu havde fulgt lidt med i denne gruppe, ville du ha' erfaret,
at dét netop ikke altid er tilfældet. OG det er sikkert grunden til
skribentens posting......., vil jeg tro :)

/Mogens

Fra : Roberto Saldo

Dato : 07-02-04 10:34

Mogens... wrote:

> Hvis du nu havde fulgt lidt med i denne gruppe, ville du ha' erfaret,
> at dét netop ikke altid er tilfældet. OG det er sikkert grunden til
> skribentens posting......., vil jeg tro :)

Når han skriver 'perlegrusmekaniker' og 'du' opfatte jeg det som om
han vil ha' en personlig 'orange' mekaniker der skal kunne det hele
til en brøkdel af prisen. Med andre ord han er nærrig.
Ikke et ondt ord om nærrige folk (jeg lider selv af det i udpræget
grad) men man kan nok ikke forvente et super job med mindre man gør
det selv eller betaler så det passer.

Mvh
Roberto (der gerne betaler hvad det koster hvis arbejdet bliver
gjort ordentligt)

Fra : John Sahl

Dato : 07-02-04 10:43

Roberto Saldo wrote:
> Ikke et ondt ord om nærrige folk (jeg lider selv af det i udpræget
> grad) men man kan nok ikke forvente et super job med mindre man gør
> det selv eller betaler så det passer.

Eller har en kammerat som er perfektionistisk mekaniker
OG som gladeligt skruer på ens bil Så hjælper jeg jo
selvfølgelig ham med andre ting, sådan som det skal være.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Roberto Saldo

Dato : 07-02-04 10:48

John Sahl wrote:

> Eller har en kammerat som er perfektionistisk mekaniker
> OG som gladeligt skruer på ens bil Så hjælper jeg jo
> selvfølgelig ham med andre ting, sådan som det skal være.

Vennetjenester er noget helt andet!
Hvad man laver med venner i fritiden er fredet.

Mvh
Roberto

Fra : John Sahl

Dato : 07-02-04 10:57

Roberto Saldo wrote:
> Vennetjenester er noget helt andet!
> Hvad man laver med venner i fritiden er fredet.

Og det er guld værd på mere end en måde.

Fra : NIL

Dato : 07-02-04 11:19

(klip)

Mvh
Roberto (der gerne betaler hvad det koster hvis arbejdet bliver
gjort ordentligt)

Men Roberto....det kan jo være svært at finde ud hvor godt arbejdet faktisk
er udført.
Og man ved det jo slet ikke på forhånd!

Hilsen
NIL

Fra : Roberto Saldo

Dato : 07-02-04 11:31

NIL wrote:
> [...]
> gjort ordentligt)
>

> Men Roberto....det kan jo være svært at finde ud hvor godt arbejdet faktisk

Nej desværre.
Men kender du en mekaniker der gerne indrømmer han er en fusker?
Hvis jeg kendte en super mekaniker (billig *og* god) ville jeg da
holde det for mig selv :))

Mvh
Roberto

Fra : Sniffer

Dato : 07-02-04 13:27

Når han skriver 'perlegrusmekaniker' og 'du' opfatte jeg det som om
han vil ha' en personlig 'orange' mekaniker der skal kunne det hele
til en brøkdel af prisen. Med andre ord han er nærrig.

Nej jeg er ikke bange for at betale prisen, når bare det er noget der duer.
Omvendt er jeg meget ked af og betale 600 kr. i timen hos Audi, og så i de
efterfølgende 2 uger skal have bilen på et andet værksted, med en ekstra
udgift på ca. 6000. I alt 18000 i værkstedregninger på 14 dage på en Audi
der har kørt 114000 km. ???
Det var Audi i Flensborg. Og nej, jeg føler mig ikke som landsforræder. Og
jo, jeg har klaget til Audi.

Ikke et ondt ord om nærrige folk (jeg lider selv af det i udpræget
grad) men man kan nok ikke forvente et super job med mindre man gør
det selv eller betaler så det passer.

Jeg har læst mit brev igen, og kan ikke se nogen antydning af, at jeg ikke
vil betale hvad det koster. Selvfølgeligt kan det blive for dyrt, men det er
vel noget man kan snakke om. Netop dialogen med mekanikeren er vigtig for
mig. Ved sidste eftersyn kostede denne manglende dialog mig 4000 kr ekstra.
Jo, min 114000 km Audi har på 2 år kostet mig ca. 50000 i
værkstedsregninger. Lidt for meget efter min mening.

Fra : Roberto Saldo

Dato : 08-02-04 09:54

Sniffer wrote:

> [...]
> udgift på ca. 6000. I alt 18000 i værkstedregninger på 14 dage på en Audi

Sikke da noget svineri!

> Det var Audi i Flensborg. Og nej, jeg føler mig ikke som landsforræder. Og
> jo, jeg har klaget til Audi.

Hvad fik du ud af det?
Pæne ord eller handling?

> [...]
> Jo, min 114000 km Audi har på 2 år kostet mig ca. 50000 i
> værkstedsregninger. Lidt for meget efter min mening.

Helt klart.

Problemet med et dårligt værksted er at ingen har tålmodighed til at
reklamere uendeligt mange gange over dårligt arbejde. Man vil jo også
gerne køre i bilen.

Mvh
Roberto (jeg føler med dig)

Fra : Sniffer

Dato : 07-02-04 13:14

Hvad med at prøve hos (tadaaa!) *AUDI*

Du får jo hvad du betaler for som oftest.

Mvh
Roberto

Det troede jeg også indtil sidste gang, hvor jeg betalte 12000 for det store
eftersyn, og måtte 2 gange på værksted kort tid efter med efterfølgende
store regninger + en Falck regning.
Nej det er ikke navnet på værkstedet der har ansvaret, men i stedet manden
der skal udføre arbejdet !.

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-04 13:22

> Det troede jeg også indtil sidste gang, hvor jeg betalte 12000 for det
store
> eftersyn, og måtte 2 gange på værksted kort tid efter med efterfølgende
> store regninger + en Falck regning.

Nå fik den en ny motor gearkasse og læderstue ved samme lejlighed

--
Tom

Fra : Roberto Saldo

Dato : 08-02-04 09:51

Sniffer wrote:
> [...]
> store regninger + en Falck regning.
> Nej det er ikke navnet på værkstedet der har ansvaret, men i stedet manden

Ja det svært at vide på et stort værksted hvilken af værkstedsdrengene
det er der har 'justeret' ens bremser!

Men de ved godt hvad det koster i timen!

Mvh
Roberto

Fra : alexbo

Dato : 07-02-04 10:03

"Sniffer" skrev

> Du skal være Audi-ekspert.

Ikke alene det, han skal også være synsk, han skal kunne "se" hvilken bil du
har, og hvor du bor.

mvh
Alex Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-04 10:38

> "Sniffer" skrev

> Ikke alene det, han skal også være synsk, han skal kunne "se" hvilken bil
du
> har, og hvor du bor.

men kører vel gerne efter en god mekaniker ))

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Sniffer

Dato : 07-02-04 13:31

> Ikke alene det, han skal også være synsk, han skal kunne "se" hvilken bil
> [...]

Radius på max. 60 km. fra Esbjerg

A4 1,8 -97