vedr. syn af bil (fejlrapport)
Fra : Johnny [2000 Frb.]

Dato : 06-02-04 23:05

hvad betyder punkt 3 og 8 ?
- det er en bil jeg muligvis skal købe :o/

3 3 Køretøjet er betinget godkendt
4 4 Ved synet konstaterede vi nedenstående fejl ved køretøjet. De skal
selv sørge for at få fejlene rettet, og vi skal ikke kontrollere køretøjet
efter reparation.
5 5 Køretøjet er ikke lovligt, før det er repareret. De kan dog køre
fra synssted til reparatør.
6 8 FEJLOVERSIGT
7 9 06 sikring(er) mangler
8 9 08 forvange tæret zone C
9 10 BREMSEKONTROL
10 11 Aksel nr. 1 Målt: 560 Venstre: 310 Højre: 250 Skævbremsning 10%
Ovalitet - Venstre: Højre:
11 11 Aksel nr. 2 Målt: 174 Venstre: 78 Højre: 96 Skævbremsning 23%
Ovalitet - Venstre: Højre:
12 12 Driftbremse : i orden
13 13 Retarder :
14 14 MILJØKONTROL
15 15 Forureningsniveau : i orden

mvh

johnny
--
slet FJERN for direkte mail

Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-02-04 23:30

"Johnny [2000 Frb.]" <johnnyb2000@FJERNsol.dk> skrev :

>hvad betyder punkt 3 og 8 ?

3: Bilen er ikke lovlig at køre i før fejlene er rettet
8: ikke dødsens alvorlig rust i en forvange

Men det er vist et tegn på en ikke skidesund bil

bremserne er vist osse lidt sløje, men acceptable (for nogen)

Hvaff'en bil snakker vi om ?

<< en god ting at nævne når der spørges til tingene >>

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Johnny [2000 Frb.]

Dato : 07-02-04 00:51

mazda 626 fra 89

har bilen så været til en "nyt" syn efter eller hvordan ?

johnny
--
slet FJERN for direkte mail

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-02-04 00:59

"Johnny [2000 Frb.]" <johnnyb2000@FJERNsol.dk> skrev :

>har bilen så været til en "nyt" syn efter eller hvordan ?

Åbenbart ikke, for så havde eneste tekst været :

bilen er omsynet (dato) køretøjet er godkendt

ved synet konstaterede vi ingen fejl ved køretøjet.

Den rapport du citerer fra giver dig ingen sikkerhed for om de påtalte
fejl er rettet.

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Johnny [2000 Frb.]

Dato : 07-02-04 01:08

skal jeg holde snitterne fra den ?

johnny

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-02-04 01:29

"Johnny [2000 Frb.]" <johnnyb2000@FJERNsol.dk> skrev :

>skal jeg holde snitterne fra den ?

*det* kan jeg ikke svare dig på, men du bør alliere dig med en der har
forstand på rust - den "kan" sagtens være et fornuftigt køb til prisen

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why