Den lille forskeld
Fra : Chokmah

Dato : 23-04-01 02:39

på Anal sex & en græs slå maskine / plæne skulle være at intet slår anal sex
:) ?
MvH
Bo

Fra : Steen Johansen

Dato : 23-04-01 19:20

Chokmah <chokmah999@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9c016b$s2i$1@news.inet.tele.dk...
> på Anal sex & en græs slå maskine / plæne skulle være at intet slår anal
> [...]
MvH Steen

Fra : FreYa

Dato : 28-04-01 14:23

Mon, 23 Apr 2001 03:38:52 +0200, i dk.snak.seksualitet, skrev
"Chokmah" <chokmah999@hotmail.com>:

>på Anal sex & en græs slå maskine / plæne skulle være at intet slår anal sex

Det er jeg nu ikke enig i. For det første har jeg en græsplæne der
ikke er blevet slået i to år, og nu tror jeg slet ikke den kan slås,
heller ikke af analsex <g> desværre...

--
Freya

Fra : Chokmah

Dato : 28-04-01 23:47

"FreYa" <freya@mailto.dk> wrote in message
Hi Babe Y :)
Godt at ha dig hjeme igen skat :)

> Det er jeg nu ikke enig i. For det første har jeg en græsplæne der
> ikke er blevet slået i to år, og nu tror jeg slet ikke den kan slås,
> heller ikke af analsex <g> desværre...

Nahhh jeg har været ude at handle i dit fraværd :) grrrrr ¨å det skal du ike
sige
kYs i kussen
Bo