Fjerne lugt med 3dobb. salmiakspiritus...
Fra : Bo Skakke

Dato : 05-02-04 11:05

Hej

Jeg ville bare lige høre om der er noget rigtighed i det gamle (ammestue)
trick om, at man kan fjerne lugten af våd (møg)hund i en bil ved at stille
en lille skål med 3 dobb. salmiakspiritus ind i den natten over.

Jeg har fået overdraget min vens bil til forsøget mens han er i Sverige, men
hvis det ikke hjælper, så vil jeg næsten ikke forsøge, idet bilen bliver
totalt ubrugelig i 2-3 dage bagefter indtil salmiak dunsten er forsvundet...

mvh Bo

Fra : Axelgaard

Dato : 05-02-04 12:11

"Bo Skakke" <elskak_ingenreklame@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> trick om, at man kan fjerne lugten af våd (møg)hund i en bil ved at stille
> en lille skål med 3 dobb. salmiakspiritus ind i den natten over.

Jeg mener nu at det er eddike du skal bryge - ellers er der Rodalon, mener
også det kan bruges.

Fra : j.vallentinsen

Dato : 05-02-04 21:48

Hej Bo
For ca. 1 år siden læste jeg om det samme "problem" her i gruppen, og svaret
kom : Læg et fabriksnyt dæk ind i bilen i et døgn, og alle mis-lugte
forsvinder. Om det virker ved jeg ikke, men gummilugt overdøver stortset
alt.

Johnny

Fra : Fly Christensen

Dato : 05-02-04 21:51

On Thu, 5 Feb 2004 21:47:43 +0100, "j.vallentinsen"
<j.vallentinsen@tiscali.dk> wrote:

>Hej Bo
>For ca. 1 år siden læste jeg om det samme "problem" her i gruppen, og svaret
>kom : Læg et fabriksnyt dæk ind i bilen i et døgn, og alle mis-lugte
>forsvinder. ^^^^^^^^

Nu var det jo for at fjerne lugten fra en hund...

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.