Spøjs taxa...
Fra : KASO

Dato : 04-02-04 22:36

Jeg så forleden en MB som taxa. Det er jo i sig selv ikke så usædvanligt -
men en M-klasse har jeg godt nok ikke set til det formål før.

Gad vist, hvordan han får gangbesværede enkefru Jensen på 98 derop? (Bare en
tanke.... )

Fra : SNiP

Dato : 04-02-04 23:02

KASO wrote:
> [...]
> formål før.
>
> Gad vist, hvordan han får gangbesværede enkefru Jensen på 98 derop?

Ja sådan en har vi også her i Glostrup, men det var måske her du så den?

Absurd køretøj at anvende som hyrevogn hvis man spørger mig, men på den
anden side må den da være praktisk til at transportere nyindkøbte
vaskemaskiner med. Selvom det er jo et job for den nye panda, har jeg lige
set på TV ;)

/J

Fra : KASO

Dato : 05-02-04 17:27

"SNiP" <snip@snip.dk> skrev i en meddelelse

> Ja sådan en har vi også her i Glostrup, men det var måske her du så den?

Jeg så den ganske vist i Ballerup - men det er nok den samme !

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 05-02-04 07:42

KASO wrote:

> Gad vist, hvordan han får gangbesværede enkefru Jensen på 98 derop? (Bare en
> tanke.... )

Til gengæld kan det vise sig at være en fordel når hun skal ud,
ældre og gangbesværede har det ikke altid nemt med at komme ud af
en bil med sæder i lav højde..

--
Hygge..
Thomas

Fra : jacob

Dato : 05-02-04 08:33

Jeg har set en Touareg V10éren som taxi.

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 05-02-04 14:38

"jacob" <FJERNMIGjeo@post6.tele.dk> wrote in message
> Jeg har set en Touareg V10éren som taxi.

og jeg så en volvo i samme klasse som tourag'en som taxa idag i kbh...

-- som er helt blank i hvad den hedder..... X90 eller... det var hvertfald
en diesel
Allan
polo 1,6
fzr600us

Fra : Mikael L

Dato : 05-02-04 20:55

"Allan Jørgensen" <allan.c.jorgensenfjernpunktum@sletkoget2net.dk> skrev i
en meddelelse news:wGrUb.85223$jf4.5414582@news000.worldonline.dk...
> [...]
>
> og jeg så en volvo i samme klasse som tourag'en som taxa idag i kbh...
>

> -- som er helt blank i hvad den hedder..... X90 eller... det var hvertfald

Det er en XC90

Mikael

Fra : Peter Weis

Dato : 08-02-04 10:46

> [...]
>
> Til gengæld kan det vise sig at være en fordel når hun skal ud,
> ældre og gangbesværede har det ikke altid nemt med at komme ud af

Familliens ældre og gangbesværede siger at de har nemmere ved at komme ind
og ud af vores Picasso end ved at komme ned i og op fra vores forhenværende
Carina.

mvh
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-04 16:55

"KASO" skrev

> [...]
> men en M-klasse har jeg godt nok ikke set til det formål før.
>
> Gad vist, hvordan han får gangbesværede enkefru Jensen på 98 derop?

I Frederikshavn kører der en Touraeg som hyrevogn, og rygtet vil vide at
een af mine kollegaer fra Aalborg har købt en osse som afløser for sin Audi
A6 1.8T (forstå det hvem der kan

Men problemet med Fru Jensen er løst ved at man som chauffør viser fruen
hvorledes man entrer et automobil, i hvilket man sidder på første sal....
Jeg i mine knap 3 år i høj vogn (Først Caravelle og nu Transit) kun haft
problemet et par enkelte gange, at ældre mennesker ikke kan løfte benene
højt nok. Og så udviser man god kundeservice og bestiller en lav vogn i en
hulens fart til fruen.... Det skal dog siges at vores kunder i Aalborg er
blevet meget flinke til at sige, hvis det ikke skal være en høj vogn. Men
der er faktisk osse en del, der bestiller en høj vogn, fordi de er nemmere
at komme ind i, hvis man er lidt "tung bagtil"...

VenHils
Peter