auto forkortelser A/C Y/T
Fra : Carl

Dato : 03-02-04 23:59

A/C = AirCondition kan også være klimaanlæg

Y/T = Hvad er det ?

Kan det hjælpe at nogle Opel Corsa + Peugeot 206 har Y/T hvad det så end er ?

Findes der på nettet et sted med alle de forkortelser der nu om dage fremkommer ?

vh
Carl

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 04-02-04 00:02

> Findes der på nettet et sted med alle de forkortelser der nu om dage
fremkommer ?
www.stands4.com har i hvert fald mange forkortelser. Ved ikke om de også har
dén...

/Kasper Hansen

Fra : hanzen

Dato : 04-02-04 08:34

"Carl" <carl@ofir.dk> skrev i en meddelelse news:bvp915$a8g$1@sunsite.dk...
> [...]
end er ?

> Findes der på nettet et sted med alle de forkortelser der nu om dage

Ynkeligt transportmiddel?
--
hilzen
hanzen

"Jeg gør mig meget umage for at være morsom" sagde klovnen.
"Og så griner de bare"